Stiri

Nespresso împlinește 10 ani în România

25 apr. 2025 3 min

Nespresso împlinește 10 ani în România

Reading Time: 3 minute

Nespresso aniversează zece ani de la intrarea oficială pe piața din România, un deceniu marcat de extindere strategică, inovație continuă și dezvoltarea unor comunități pasionate de calitate, estetică și experiențe premium.

De la primul Boutique deschis în București în 2015, brandul a contribuit la definirea unui stil de viață condus de experiențe memorabile, cu o prezență națională în 7 orașe, un portofoliu diversificat de produse și o rețea consolidată de parteneriate locale.

Portofoliul Nespresso a evoluat constant pentru a răspunde gusturilor din ce în ce mai rafinate ale consumatorilor locali. De la cele 19 sortimente disponibile la lansare, gama a crescut la peste 80 de sortimente ce includ ediții limitate, prima gamă de cafea funcțională (Coffee+), sortimente organice și sistemul inovator Vertuo, cu tehnologie Centrifusion și cinci dimensiuni de cești, adaptate momentelor de consum.

În completare, lansarea în 2021 a programului de loialitate Nespresso & You și a abonamentelor de cafea, unice pe piața din România, a oferit consumatorilor o experiență adaptată stilului lor de viață. Cu beneficii exclusive, conținut personalizat și acces la experiențe premium precum masterclass-uri, degustări private și activări în proiecte culturale relevante – precum Art Safari, TIFF sau Bucharest Fashion Week, aceste inițiative pun în valoare ceea ce Nespresso cultivă de peste un deceniu: o comunitate a iubitorilor de cafea care împărtășesc aceeași atenție pentru calitatea constantă, estetică și bucuria de a transforma momente cotidiene într-un stil de viață rafinat.

O prezență națională, acces la experiențe premium și parteneriate care definesc inovația în experiența de consum


În cei 10 ani de activitate în România, Nespresso și-a consolidat poziția ca brand premium atât prin extinderea rețelei de boutique-uri în București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Constanța, Brașov și Craiova, cât și prin accesibilitate crescută la serviciile și produsele sistemului Nespresso. De la facilitarea comenzilor online, pe nespresso.com, până la oferte exclusive în aplicația mobilă, livrări gratuite și până la plata prin IVR, direct la telefon, cu ajutorul unul consultant Nespresso, opțiunile sunt variate și la îndemână. De asemenea, extinderea către segmentul trade, prin intermediul partenerilor de distribuție Groupe Seb si DeLonghi aduce espressoarele patentate Nespresso mai aproape de iubitorii de cafea.

Acest deceniu este definit și de parteneriate strategice care au adus brandul mai aproape de consumatori. Divizia Nespresso Professional s-a extins și în HoReCa, prin colaborări cu chefi și locații de top precum Kaiamo, Singureni Manor sau Chef Atelier, unde pairing-ul dintre cafea și fine dining devine o experiență în sine. În plus, prezența în Aeroportul Internațional Henri Coandă oferă pasagerilor o experiență completă cu cafea, integrată în rutina călătoriilor, prin soluțiile profesionale.

Cafeaua ca forță a binelui – sustenabilitate cu impact local

Sustenabilitatea este un criteriu definitoriu în modul în care Nespresso își dezvoltă prezența pe piețele locale. În România, Nespresso este primul brand de cafea care a pus bazele unei infrastructuri de colectare și reciclare a capsulelor, 100% local, în parteneriat cu Indeco. Din 2024, această infrastructură a fost extinsă prin colaborarea cu Sameday și integrarea rețelei Easybox, pentru a eficientiza și încuraja obiceiuri sustenabile în rutina iubitorilor de cafea. Programul RELOVE, prin care se recondiționează și se oferă o nouă viață espressoarelor, completează această abordare circulară a modelului de business. În 2022, Nespresso primește certificareaB Corp™, validând angajamentul său față de practici responsabile și impact pozitiv în comunitățile în care activează.

„Nespresso a adus în România un model de consum care pune accent pe calitate, sustenabilitate și relația directă cu consumatorul. În acești 10 ani, am văzut cum cererea pentru experiențe de cafea premium a crescut semnificativ, odată cu așteptările tot mai mari ale consumatorilor în ceea ce privește calitatea, diversitatea și responsabilitatea de brand. România este o piață dinamică, cu un public deschis și curios, iar acest lucru ne motivează să inovăm constant, să dezvoltăm parteneriate relevante și să oferim contexte care adaugă valoare reală fiecărei interacțiuni cu brandul nostru”

Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer Nespresso România.

Articole pe aceeași temă: