BizRemote by certSIGN Companii Stiri

Noi reguli pentru transportul aerian

22 apr. 2020 2 min

Noi reguli pentru transportul aerian

Reading Time: 2 minute

Asigurarea unei distanțe mai mari între pasageri pe durata zborurilor și diminurea interacțiunii sunt două dintre principalele măsuri pe care companiile aeriene vor fi nevoite să le ia pentru a-și putea relua activitatea.

KLM, care în prezent operează doar aproximativ 10% din numărul obișnuit de zboruri, a anunțat că aplică deja o serie de măsuri excepționale de siguranță și igienă, în conformitate cu instrucțiunile primite de la OMS, Institutul Național pentru Sănătate Publică și Mediu din Olanda și Asociația Serviciilor Regionale Olandeze de Sănătate Publică. Printre măsuri se numără:

Asigurarea distanței de 1,5 metri între pasageri pe durata zborului

Locurile sunt prealocate, astfel încât să existe scaune libere între pasageri, în conformitate cu protocoalele de distanțare socială. În cazul zborurilor de repatriere, însă, blocarea locurilor libere nu este întotdeauna posibilă, întrucât prioritară este reunirea cât mai multor familii și aducerea acasă a cât mai mulți cetățeni blocați în străinătate în această perioadă dificilă.

Diminuarea interacțiunii în timpul serviciului la bord

Serviciul la bord este adaptat, oferta de catering a fost simplificată, iar produsele vor fi servite în cutii speciale.

Igiena la bord

Pe durata zborurilor, întregul echipaj poartă măști și mănuși de protecție, iar la bord există produse adiționale de igienă, cum ar fi dezinfectantele pentru mâini. Aeronavele KLM sunt supuse unor procese ample de curățare și dezinfectare cu ajutorul agenților de curățare adecvați, aerul de la bordul aeronavei este mai uscat și reîmprospătat rapid cu ajutorul unor filtre extrem de eficiente, în vederea eliminării particulelor și virușilor potențial nocivi.

În plus, programul echipajului KLM a fost ajustat astfel încât aceștia să petreacă o perioadă cât mai scurtă în escale, li se asigură echipament de protecție adecvat, iar una dintre toalete este destinată exclusiv lor în timpul zborurilor. 

Măsuri suplimentare de igienă înainte și după îmbarcarea în avion

Eforturile suplimentare sunt luate și pe durata întregului proces de check-in, îmbarcare, transfer sau debarcare. Se menține pe cât posibil distanța socială recomandată, se reamintește în permanență despre măsurile de siguranță ce trebuie respectate de fiecare în parte, s-a facilitat plata unei întregi serii de servicii prin card de debit sau card de credit. Totodată, au fost configurate procese de îmbarcare adaptate, în grupuri mai mici și se efectuează screening-uri de pasageri pe o serie de zboruri.

Măsuri de prevenție și screening al pasagerilor pe aeroport

Guvernele mai multor state au impus recent companiilor aeriene efectuarea unor teste de sănătate tuturor pasagerilor înainte de îmbarcare, astfel că, pentru zborurile cu plecare de la Amsterdam spre Canada, Singapore și Coreea de Sud, pasagerii vor trece prin acest control adițional ce implică verificarea temperaturii cu ajutorul unor termometre cu citire de la distanță, efectuat de către personalul de la sol KLM în colaborare cu KLM Health Services și personalul medical al aeroportului Schiphol. 

În plus, începând cu 17 aprilie, KLM solicită pasagerilor care pleacă spre Aeroportul Amsterdam Schiphol din destinații considerate cu risc ridicat, completarea unui formular ce conține întrebări cu privire la starea lor de sănătate și în baza căruia li se poate refuza îmbarcarea dacă răspunsurile nasc suspiciuni cu privire la siguranța celor din jur. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: