Antreprenori Lifestyle Stiri

Notorious Stories lansează primul card exclusivist adresat iubitorilor parfumeriei de nișă si bunurilor de lux

5 oct. 2021 2 min

Notorious Stories lansează primul card exclusivist adresat iubitorilor parfumeriei de nișă si bunurilor de lux

Reading Time: 2 minute

Recent, la Opera Română, s-a lansat primul card adresat iubitorilor de parfumuri de nișă și bunurilor de lux, în ediție limitată. Izabela Corina Juncu, fondatoarea proiectului Notorious Stories – un brand 100% românesc – este printre puținii consultanți de parfumerie de nișă din România, dar și editor la o revistă de lux din Franța.

Prin intermediul acestui card exclusivist comunitatea Notorious Stories va acces la peste 50 de case de parfumuri din Paris, dar și prețuri speciale și beneficii la o mulțime de produse și servicii de lux din mai multe domenii.

Cardul Notorious Stories a fost lansat oficial într-un număr limitat, de doar 200 bucăți, la sfarsitul lui septembrie, la Opera Română. Printre beneficiile de care se pot bucura posesorii acestui card se numără: 2 consultații de parfumerie cu Izabela Juncu, 1 parfum de nișă cadou, 2 invitații/an la evenimentele Notorious Stories, precum și multe alte reduceri la servicii, obiecte, hoteluri și restaurante de lux.

Lista partenerilor care oferă beneficii membrilor comunității Notorious Stories este întregită de: Chopard, Courtyard by Marriott, Moxy, Sheraton, Athenée Palace Hilton, Elementals, MOTH and RABBIT, Ivatherm, Jolidon, Prelude Milano, Marius Musat, Institut Esthederm, Authentiq Institut de Beaute, Evess Beauty, Restaurant Bone, Restaurant Roberto’s Bucharest, Liberté, Consiglieri, Cristallini, Clinica AS, Atelierul de Slăbit.

Lansare Notorious stories card 1

“Am vrut să ofer acces la servicii care să ajute la construirea unui brand personal – consider că parfumul este un <<statement>>, o prima impresie demnă de toată atenția noastră. Pe lângă parfumerie, domeniul meu de suflet, faptul că se pot achiziționa servicii sau bunuri de lux, cum ar fi îmbrăcăminte bespoke, toate acestea contribuie la consolidarea unui brand personal pe care fiecare membru al comunității și-l poate construi în felul său, rămânând memorabil pentru interlocutorii săi, așa cum semnătura olfactivă a unui parfum ne poate rămâne întipărită în memorie” , a declarat Izabela Juncu, fondatoarea Notorious Stories.

Mai mult, Izabela Juncu este și brand ambassador HOSPICE – Casa speranței, iar pentru orice achiziție de card, 10% din valoarea acestuia va fi donată către asociație.

Lunar se vor adăuga noi branduri de elită, pentru a oferi posesorilor acestui card exclusivist acces la cât mai multe servicii de lux.

Fondatoarea brandului își propune să-l dezvolte prin implicarea sa în mai multe parteneriate, apariții publice, dar și prin participarea la târgurile de parfumerie de nișă, din Europa, și aducerea celor mai noi trenduri în materie de lux în România.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: