Management

Nou CEO pentru Athénée Palace Hilton

Reading Time: 2 minute

Rainer Gieringer a venit la conducerea Athénée Palace Hilton București, în locul lui Aykut Korkmaz, care a preluat poziția de director general al Hilton Baku.

Rainer Gieringer, noul CEO al hotelului Athénée Palace Hilton are o experiență de 25 de ani în industria ospitalității. A petrecut cinci ani în Ungaria, în calitate de director general al Hilton Budapest City, unde a câștigat o serie de distincții internaționale în ospitalitate. De asemenea, în intervalul de timp petrecut acolo, Gieringer a primit din partea Hilton premiul „Liderul anului 2014 în Europa”. Înainte de Ungaria, Gieringer a petrecut patru ani în Turcia, ocupând funcția de manager de hotel la Hilton Istanbul, iar anterior a fost director de operațiuni pentru Hilton Ankara. Înainte de aceste poziții, managerul a condus departamente operaționale ale hotelurilor Hilton Mainz și Hiton Mersin.

Gieringer a revenit la București după 13 ani, în perioada 2003 – 2005, acesta ocupnd funcția de manager de operațiuni food & beverage la Athénée Palace Hilton.

Pe lângă managementul hotelurilor, Gieringer a acumulat expertiză de-a lungul timpului prin implicarea directă în cadrul unor proiecte speciale, precum procesul de rebranding al hotelului Hilton Nicosia, sau deschiderea hotelului Hilton Sofia la începutul anilor 2000. Experiența vastă a lui Gieringer în domeniul ospitalității a început timpuriu, odată cu studiile sale desfășurate la  Hotelfachschule Villa Blanka, Școala de Management Hotelier din Austria.

„Mă bucur să revin în acest hotel-reper al Bucureștiului și să mă alătur unei echipe care își asumă angajamentul de a furniza servicii de înaltă clasă; împreună ne vom asigura că Athénée Palace Hilton continuă să le ofere oaspeților experiențe excepționale. În acest sens vom lansa noi concepte în cadrul restaurantelor și sălilor de conferință, adresându-ne atât oaspeților din afară cât și pieței locale”, a declarat Gieringer. „În plus, sunt încântat să mă întorc în București și să observ cum a crescut piața hotelieră locală de-a lungul anilor. Vom continua să sprijinim industria ospitalității și să promovăm Bucureștiul către turiștii din întreaga lume“, a adăugat acesta.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

5 ore ago

Restaurantul Diplomat a înregistrat venituri cu 12% mai mari, în primele 3 luni ale anului 2024

Diplomat, restaurantul iconic al Capitalei, a încheiat anul 2023 cu afaceri de peste 14 milioane de lei, cu peste 50%…

5 ore ago

Libris redeschide librăria ”Șt. O. Iosif” din Brașov, după o investiție de 500.000 de euro

După 6 de luni de lucrări de reamenajare, librăria Șt. O. Iosif, își redeschide porțile la Brașov pe 26 aprilie.…

7 ore ago

Confident devine agenția de comunicare pentru NOTINO în România

Confident Agency, o companie specializată în consultanță de comunicare, cu birouri în București și Barcelona, anunță câștigarea contului NOTINO pentru…

8 ore ago

NAMI Beach Club & More – o experiență exclusivă de vară, oferită de Radisson Blu Hotel Bucharest, se va deschide în luna iunie

Cunoscuta piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară, care…

8 ore ago

Eduard Oancea a reprezentat România la finala competiției internaționale Lavazza Barista Challenge

Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…

11 ore ago