Companii Stiri

Nou director de marketing la Renault South Eastern Europe

28 oct. 2020 2 min

Nou director de marketing la Renault South Eastern Europe

Reading Time: 2 minute

Nicolas Leitienne este noul Director de Marketing Cluster South Eastern Europe, de la 1 septembrie 2020 şi asigură conducerea activităților specifice pentru ambele mărci, Dacia și Renault, în următoarele ţări: România, Bulgaria și Republica Moldova. El a preluat responsabilitățile deținute anterior de Daniel Filip, cel care ocupă acum funcția de Director General Renault Ucraina. 

Nicolas preia funcția într-un moment important pentru cele două mărci: Dacia își relansează cele mai importante modele și prezintă primul vehicul electric, iar Renault continuă ofensiva de produse electrificate cu noua gamă de modele cu tehnologie E-TECH Hybrid și E-TECH Hybrid Plug-In.

Nicolas Leitienne (44 de ani) a absolvit EM Lyon Business School (Franța) și Universitatea din Birmingham (Marea Britanie) si s-a alăturat Grupului în anul 2000. Anterior a ocupat mai multe funcții, în vânzări (Director Regional și apoi Director Național de Vânzări în Franța ) și marketing (Manager de produs, Manager de proiect e-Commerce, Marketing Coodinator).

În 2014 a fost numit Head of Product & Pricing Department pentru regiunea Asia-Pacific, iar în 2017 se alătură, în aceeași poziție, echipei regionale Eurasia, din care face parte și România. 

„Sunt încântat să ajung în poziția de Director de Marketing Cluster SE Europe într-un moment foarte interesant pentru ambele mărci. Dacia este în plin proces de relansare a modelelor sale cele mai importante, chiar primul vehicul electric, iar Renault își continuă ofensiva de produse electrificate prin integrarea în gamă a primelor modele hibride. Toate acestea reprezintă o provocare pe care sunt pregătit să o duc la bun sfârșit, sprijinit de echipele extrem de competente și motivate pe care le-am găsit aici” a spus Nicolas Leitienne.

Daniel Filip (41 de ani) lucrează în cadrul Groupe Renault România din anul 2004. În acest interval, el a acumulat o vastă experiență într-o gamă largă de domenii asociate activității comerciale, de la șef de produs până la managementul rețelei comerciale Dacia din România, cel al Direcției Client si apoi Director de Marketing pentru Dacia si Renault. Din luna septembrie s-a alăturat echipei Renault Ucraina în calitate de Director General.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: