Noua campanie publicitară XTB, lansată pe patru continente
Reading Time: 2 minuteAplicația de investiții XTB lansează o nouă campanie publicitară alături de ambasadorul global al brandului, Zlatan Ibrahimović, aceasta fiind cea mai amplă inițiativă de promovare din istoria companiei, desfășurată în 13 piețe de pe patru continente.
Educația financiară pornește de la accesibilitate. Dacă odinioară investițiile păreau rezervate unui public restrâns, astăzi ele sunt la îndemâna oricui, direct pe telefoanele mobile. Prin urmare, tot mai mulți oameni vorbesc despre investiții, și mai mult de atât, fac pași concreți pentru a-și construi un viitor financiar sigur. Prin noul său demers, XTB invită publicul larg să se alăture comunității aflate în creștere a celor care își lasă banii să lucreze pentru ei.
Campanie pe 4 continente, 13 țări
Cea mai recentă campanie XTB, activă până la finalul anului, va viza 13 piețe din America Latină, Europa, Orientul Mijlociu și Asia. Reclamele cu ambasadorul global al brandului vor fi difuzate pe diverse canale digitale, la televizor și pe platforme de tip VOD (video on demand). Mesajul va ajunge și în spațiile publice prin intermediul publicității outdoor și digital outdoor, iar în anumite țări va fi completat prin apariții la radio și în cinematografe. Lansarea se va face treptat și va continua până la finalul anului.
”În ultimii ani, XTB a evoluat și a devenit o aplicație universală de investiții, iar cea mai recentă campanie evidențiază această transformare. Ne concentrăm pe o comunicare mai emoțională pentru a schimba modul în care oamenii percep investițiile, transformându-le într-un aspect fundamental al vieții noastre”, spune Irina Cristescu, manager general al XTB România.
Astăzi, investițiile nu mai sunt un lux, ci o necesitate. Oricine își poate pune banii la treabă, indiferent de suma cu care pornește la drum. Deși mulți cred că trebuie să aștepte până când strâng suficiente resurse, chiar și o investiție de 25 RON pe zi poate produce rezultate vizibile în timp. Altfel spus, nu există un moment greșit pentru a începe, iar acesta este mesajul central al noii campanii XTB.
Conceptul campaniei a fost dezvoltat de agenția 180heartbeats + JUNG v MATT. Întregul spot a fost filmat la Varșovia și regizat de Marcin Filipek. Producția a fost gestionată de casa de producție DOBRO, iar postproducția imaginii a fost realizată de echipa Platige Image. Muzica pentru spot a fost compusă de Piotr Krygier.
Despre XTB
XTB le permite oamenilor din întreaga lume să își pună banii să lucreze mai inteligent și mai sigur. Aplicația XTB ajută peste 1,7 milioane de investitori să își atingă obiectivele financiare. Cu XTB, clienții pot investi în acțiuni și ETF-uri cu deținere, pot crea Planuri de Investiții personalizate și pot tranzacționa CFD-uri pe indici, valute, mărfuri și criptomonede. În plus, aceștia pot câștiga beneficiu de tip dobândă pentru fondurile neinvestite și pot gestiona plățile online și în magazine, precum și retragerile de la ATM în mai multe valute, utilizând serviciul eWallet XTB.
Aplicația este o destinație de top pentru investiții, analiză de piață și educație. Oferă o bibliotecă extinsă de materiale educaționale, videoclipuri, webinare și cursuri pentru a-și ajuta clienții să devină investitori mai buni, indiferent de experiența lor în tranzacționare. Echipa de Asistență pentru Clienți oferă suport în 20 de limbi și este disponibilă 24/5 prin e-mail, chat sau telefon.
Cu 13 birouri în întreaga lume, XTB este un angajator de încredere pentru peste 1.200 de persoane. Mai mult de 40% din companie se concentrează pe inovarea continuă a tehnologiei de investiții proprietare.
Fondată în 2004 în Polonia, XTB este o companie bazată pe tehnologie reglementată de mai multe autorități din întreaga lume. Din 2016, acțiunile XTB au fost listate la Bursa din Varșovia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz