Stiri

Obligațiunile Elefant Online au ajuns la maturitate. Investitorii primesc astăzi sumele investite și dobânda

Reading Time: 2 minute

Elefant Online va rambursa integral astăzi suma pentru cele 76.514 obligațiuni corporative emise în anul 2018 și ajunse la maturitate. Suma reprezintă principalul în valoare de 100 lei/obligațiune și ultimul cupon aferent celei de-a șasea perioade de dobândă în valoare de 4,5616 lei/ obligațiune.

Valoarea emisiunii de obligațiuni a Elefant Online s-a ridicat la 7,65 milioane lei și au avut o dobândă anuală fixă (cupon) de 9%, plătibilă semestrial. Emisiunea de obligațiuni, lansată în urmă cu trei ani, a fost subscrisă prin plasament privat intermediat de SSIF Tradeville, de către 65 de investitori, dintre care 61 persoane fizice și 4 persoane juridice. La plata ultimului cupon erau înregistrate 641 persoane fizice și 12 persoane juridice. Numărul mare al investitorilor finali arată un interes major pentru obligațiunile Elefant pe durata de viață a acestora.


“Suma pe care am atras-o a fost investită în dezvoltarea platformei Elefant, iar interesul crescut al investitorilor în obligațiunile emise arată încredea pe care au avut-o în companie dar și în planurile de dezvoltare ale acesteia. Succesul acestei emisiuni arată faptul că instrumentele de pe piața de capital reprezintă un mijloc prin care banii investitorilor ajung în economia reală contribuind la dezovoltarea companiilor”, a declarat Sergiu Chircă, CEO Elefant.ro.

Plata se va efectua prin intermediul Depozitarului Central și a băncii Transilvania. Obligațiunile emise de Elefant Online S.A. au fost tranzacționate în cadrul Sistemului Alternativ de Tranzacționare administrat de Bursa de Valori București, începând cu 20 februarie 2019, sub simbolul ELEF21.

Elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România cu afaceri în creștere. Compania a înregistrat o valoare a GMV (gross merchandise volume) de 120,7 milioane lei, față de 117 milioane lei în primele șase luni ale anului 2020, în timp ce numărul de vizitatori unici pe de pe platformă a crescut cu 25%, până la 12 milioane în primele șase luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Elefant are în plan să ajungă la un număr de 50 de showroom-uri la nivel național în următorii patru ani. În prezent compania deține 11 showroom-uri și 14 puncte de ridicare.
Obligațiunile sunt valori mobiliare ce pot fi emise atât de autorități centrale sau locale, cât și de companii. Acestea oferă deținătorului o dobândă regulată (cupon) iar la maturitate, acesta primește înapoi întreaga sumă investită inițial.

Cristi Dorombach

Recent Posts

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

4 minute ago

5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

49 de minute ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

o oră ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

o oră ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

2 ore ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…

2 ore ago