Companii Stiri

Office Barista vizează extinderea

04/12/2019 2 min read

Office Barista vizează extinderea

Reading Time: 2 minute

Office Barista, o companie care oferă soluții complete de cafea, apă și ceai pentru mediul office a realizat venituri de 2,5 milioane de euro și urmărește, pentru perioada următoare, extinderea la nivel național

Office Barista încheie 2019 cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro și servicii furnizate în București, dar și în alte orașe mari din țară precum Brașov, Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. Planul pentru 2020 este consolidarea prezenței în plan național prin angajați și traininguri locale, astfel încât zona operațională să fie acoperită cu oameni care pot răspunde imediat cerințelor partenerilor din corporații. Răspunsul din orașele în care Office Barista este deja prezentă a fost foarte bun și estimările pentru cifra de afaceri pe 2020 se duc către 3,5 milioane euro. Această creștere estimată se datorează și investițiilor pe care compania le-a făcut în tehnologie, prin digitalizarea proceselor de business – un CRM cu ajutorul căruia să fie gestionate toate relațiile cu clienții, dar și prin optimizarea prezenței online, care să deservească mai eficient clienții, în special cei din orașele care nu au încă alocat un reprezentant local.

„Pe final de 2019 este mai clar ca niciodată că astfel de beneficii, precum cele obținute prin serviciile noastre, pot face un mediu de lucru mai plăcut și mai sănătos. Noi am pornit de la ideea că lucrurile mici, aparent neînsemnate, au efecte mult mai mari decât ne-am aștepta. Astfel, am investit în tehnologie și în parteneriate cu cei mai buni furnizori din piață. Totodată, facem toate acestea cu grijă față de mediu și cu respectarea tuturor normelor legale de sănătate în vigoare. Pentru noi, 2019 a fost un an de creștere și dezvoltare a echipelor atât pe plan operațional, cât și în alte departamente, cum ar fi marketing sau vânzări. Scopul nostru este acela de a furniza soluții care pot schimba în bine un mediu de lucru. De aceea și oferim acces la serviciile noastre timp de o săptămână. O companie nu trebuie să cumpere niciodată ce-i mai scump sau mai ieftin din piață, ci să aleagă ce e mai potrivit pentru angajații ei. Acesta e principiul nostru și asta ne-a ajutat să ne creștem, de la an la an, cifra de afaceri și să ne uităm acum la întărirea poziției pe plan național”, a declarat Mihai Sugureanu, CEO Office Barista.

Leave a comment

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă