MarComm Digital Publicitate

Ogilvy România și Dr. Max îl prezintă pe Maxi, o nouă experiență de interacțiune omnichannel pe piața de pharma din România

29 iul. 2025 2 min

Ogilvy România și Dr. Max îl prezintă pe Maxi, o nouă experiență de interacțiune omnichannel pe piața de pharma din România

Reading Time: 2 minute

Grija este în centrul comunicării Dr. Max, sub toate formele sale: de la atenția pentru pacienți și nevoile acestora, la preocuparea pentru a oferi cele mai performante produse și soluții farmaceutice, până la disciplina și profesionalismul farmaciștilor din rețeaua Dr. Max. Din această vară, grija Dr. Max se amplifică prin intermediul lui Maxi – the little care helper.

Dr.Max și Ogilvy România și-au dorit să aducă un plus de emoție și de voie bună în comunicarea brandului.

Astfel, s-a născut Maxi, un personaj complementar farmaciștilor, gata să contribuie la o experiență cât mai placută, oferind tips&tricks despre diverse subiecte legate de un stil de viață sănătos, într-un mod cât mai prietenos.  Pe scurt, Maxi face ca experiența din farmacie sa fie una care să aducă zâmbetul pe buze.

“Cute delivers. Este un principiu simplu pe care creativii îl știu dintotdeauna. De la acest principiu până la dezvoltarea unui personaj multi-channel, Maxi a parcurs un drum ce a presupus strategie, idei, concept, randări 3D și iterații nenumărate. Rezultatul este esența nevoii de comunicare – aceea a unui companion al farmacistului Dr. Max, funny, curios din fire, mereu gata să învețe ceva nou” – Adrian Diac, Executive Creative Director, Ogilvy România.

Maxi va fi întâlnit în curând în toate farmaciile și Hiper Dr. Max, dar și în  digital, precum și pe alte canale de comunicare. Maxi este o creație realizată de Ogilvy România.

Echipa agenției:

Bianca Troncea – Head of Strategy

Adrian Diac – Executive Creative Director

Vlad Ioniță – Head of Digital Art

Ana Șerban – Senior Copywriter

Diana Munteanu – Account Director

Cristian Șerban – Primary Production Producer

Studio partener: MME

Ogilvy Group România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Ogilvy oferă clienților săi creativitate pentru business, operând la intersecția dintre capabilități, cultură și inovație. Premiată pentru campaniile sale, atât la nivel local, cât și internațional, Ogilvy este în avangarda industriei, combinând talentul cu inovația pentru a livra soluții moderne, digitale, bazate pe date.

Articole pe aceeași temă: