fbpx
Companii Digital Marketing Stiri

KFC anunță deschiderea singurului restaurant virtual2 min

13/02/2020 2 min read

KFC anunță deschiderea singurului restaurant virtual2 min

Reading Time: 2 minute

KFC anunță deschiderea Smarket, singurului restaurant virtual, concomitent cu relansarea Smart Menu. Prin intermediul unei tablete sau a unui telefon, consumatorii sunt invitați să se bucure de o experiență virtuală, prin care pot beneficia de premii speciale concepute pentru Smart Menu.

Singurul restaurant KFC în VR poate fi accesat folosind camera dispozitivului digital , prin scanarea unui semn de discount “%”, din viața reală sau din online.

“Cu ocazia relansării Smart Menu, una din cele mai îndrăgite campanii de la KFC, ne orientăm către consumatorii care sunt în căutare de oferte autentice, 100% potrivite lor. Noile oferte Smart Menu sunt disponibile în restaurantele KFC, dar și în cadrul serviciului Delivery, în variante personalizate pentru cei care vor să comande produsele acasă sau la birou. În plus, lansăm platforma KFC Smarket, un canal de comunicare inedit pentru un brand de food care a înțeles că trebuie să țină pasul cu dezvoltarea tehnologiei și consumatorii care petrec tot mai mult timp în mediul digital”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

Consumatorul ajunge într-o lume virtuală unde experiența este moderată de către Colonelul Sanders, simbolul iconic al brandului KFC. Totodată, acesta se poate plimba prin restaurantul virtual unde este invitat să treacă trei probe care îl vor aduce mai aproape de o ofertă pe gustul lui. Mai multe detalii despre experiența virtuală se regăsesc într-un tutorial dedicat.

KFC pune la dispoziția celor care parcurg turul virtual Smarket o serie de premii printre care 600 de vouchere cu  discount 100% pentru oricare variantă de Smart Menu sau o pereche de ochelari VR.

Până la data de 12 martie 2020, Smart Menu va fi disponibil în 4 variante, la prețul de 14,90 lei. Pe lângă cele 2 variante, picant și nepicant – clienții vor putea opta pentru Smart Menu Mixt, Smart Menu Booster, precum și opțiunile Smart Menu Plus. De asemenea, consumatorii au ocazia să aleagă și THE BOX sau Smart Bucket, parte din oferta Smart Menu, de anul acesta.

Dincolo de varietatea de produse și oferte disponibile în restaurantele KFC, serviciul  Delivery, accesibil în București și în provincie, pune la dispoziția consumatorilor oferte personalizate care se diferențiază prin combinațiile de produse: THE BOX, Smart Bucket și Smart Bucket Plus.

One Comment
  1. […] „Cu ocazia relansării Smart Menu, una din cele mai îndrăgite campanii de la KFC, ne orientăm către consumatorii care sunt în căutare de oferte autentice, 100% potrivite lor. Noile oferte Smart Menu sunt disponibile în restaurantele KFC, dar și în cadrul serviciului Delivery, în variante personalizate pentru cei care vor să comande produsele acasă sau la birou. În plus, lansăm platforma KFC Smarket, un canal de comunicare inedit pentru un brand de food care a înțeles că trebuie să țină pasul cu dezvoltarea tehnologiei și consumatorii care petrec tot mai mult timp în mediul digital”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group, conform revistabiz.ro. […]

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *