Stiri

OMV Petrom își dezvoltă canal de vânzare digital pentru IMM-uri

Reading Time: 2 minute

OMV Petrom își creează propriul canal de vânzare digital pentru contractarea și gestionarea serviciilor de furnizare gaze de către companiile mici și mijlocii, parteneriat cu Qualitance și Flowx.ai.

Semnătură electronică

Utilio este o platformă avansată de vânzări care simplifică interacțiunile inconsistente și consumatoare de timp, accelerează procesele operaționale și creează eficiență pentru clienții și angajații OMV Petrom. Platforma ajută companiile mici și mijlocii să contracteze și să gestioneze servicii de gaze naturale 100% online, într-o experiență rapidă și fluidă. Utilio reduce substanțial complexitatea și durata procesului de contractare la mai puțin de 20 de minute, înlocuind documentele fizice cu cele digitale și integrând semnătura electronică.

Eficiența platformei Utilio este rezultatul implementării tehnologiei Flowx.AI în ecosistemul OMV Petrom și al integrării acesteia cu alte peste 10 sisteme și aplicații: de la instituții publice precum ANRE și ONRC la Coface sau soluții de grup precum CRM și alte platforme specializate specifice industriei. Tehnologia Flowx.AI, care a fost implementată și integrată de către echipa Qualitance, centralizează fluxuri uriașe de date provenite din sisteme disparate și creează o singură sursă de adevăr. Ca rezultat, Utilio oferă o experiență care automatizează procese operaționale anterior de lungă durată, precum identificarea și eligibilitatea financiară, generează oferte personalizate și asigură, în permanență, suport, transparență și predictibilitate prin estimare de consum.

O nouă paradigmă software

Framework-ul de lucru aplicat de către echipa Qualitance în dezvoltarea platformei Utilio folosește metodologia Agile și principii de design thinking și se concentrează pe integrarea feedback-ului utilizatorilor în produsul final, printr-o documentare intensă, prin rapid prototyping și testare continuă de-a lungul întregului proces de creare și dezvoltare.

OMV Petrom a ales tehnologia Flowx.AI datorită noii paradigme pe care aceasta o creează în dezvoltarea software. Flowx.AI ajută companiile mari cu infrastructură disparată sau legacy să construiască experiențe digitale în mai puțin de 10 săptămâni cu ajutorul primului algoritm AI de generare de interfețe digitale. Totodată, modelul arhitectural “Core Revival” accelerează transformarea digitală a companiilor, susținând raționalizarea și actualizarea infrastructurii legacy.

Alex Rădescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

21 de ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago