Companii

Online-ul domina piata de food ordering

19 iul. 2016 2 min

Online-ul domina piata de food ordering

Reading Time: 2 minute

In primele sase luni, comenzile de mancare inregistrate pe foodpanda.ro, cea mai mare platforma de food ordering din Romania, s-au dublat comparativ cu aceeasi perioada din 2015. Potrivit reprezentanților companiei, evoluția semnificativa din primul semestru al anului a fost susținuta in  special de campaniile de marketing derulate la inceputul verii. 

In perioada analizata, bucurestenii au facut cele mai mari comenzi de mancare, cu o valoare medie de circa 63 de lei, urmați de brasoveni, cu 57 de lei, clujeni, care au dat 53 de lei pe mancarea comandata online, si ieseni, cu un bon mediu de aproximativ 46 de lei.

Conform datelor foodpanda Romania, desi valoarea a crescut, in medie, cu circa 5% la nivelul intregii țari, in Timisoara diferența dintre primul semestru din 2016 si prima jumatate a anului trecut a depasit 10%, bonul mediu ajungand la peste 50 de lei.

In primele sase luni, cele mai multe comenzi pe platforma s-au inregistrat intre orele 12:30-13:00, pentru masa de pranz, iar varful pentru cina a fost in intervalul 19:30 si 20:00.

Bonul mediu este cu aproape 20% mai mare la pranz fața de cina, pentru ca la miezul zilei mulți aleg mancare de pe Internet si pentru colegii lor de la birou.

”Evoluția din primul semestru, in special cea din ultimele doua luni, este extraordinara, avand in vedere ca  sezonul cald ii indeamna pe oameni sa ia masa in oras. In plus, perioada este specifica vacanțelor, iar numarul potențialilor clienți se reduce semnificativ. In ciuda acestor factori, in iunie s-a inregistrat un record in istoria platformei, pe fondul campaniei intense de marketing demarate luna trecuta”, declara Radu Balaceanu, Country Manager foodpanda Romania.

Potrivit acestuia, in aceasta vara numarul comenzilor va creste, insa evoluția nu va fi la fel de mare ca in prima jumatate a anului, din cauza temperaturilor foarte ridicate. Insa, Country Managerul foodpanda Romania estimeaza ca platforma va inregistra un salt semnificativ incepand cu luna septembrie, cand oamenii se intorc la birou.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: