MarComm Marketing Stiri

Open Insights: program de cercetare și interpretare strategico-creativă

8 mai 2020 2 min

Open Insights: program de cercetare și interpretare strategico-creativă

Reading Time: 2 minute

Compania de cercetare Unlock Market Research împreună cu agenția de comunicare pastel lansează “Open Insights”, un nou program de cercetare și interpretare strategico-creativă. Noul serviciu se desfășoară online și facilitează dialogul rapid și deschis dintre branduri și consumatori.

Prin acest nou serviciu, specialiștii de la Unlock Market Research vor interpreta datele, iar echipa pastel va pregăti în baza acestora un set de recomandări strategice și creative pentru o comunicare relevantă.

”Credem că dincolo de inflația de date și de studii calitative care apar aproape zilnic, avem nevoie de dialoguri sincere cu consumatorii, cu oamenii. La acestea se adaugă interpretarea strategică și creativă, pentru că da, trebuie să ținem cont de vocea consumatorilor care își doresc să fie auziți și înțeleși. În felul acesta, campaniile de comunicare vor putea să ajute cu adevărat la rezolvarea nevoilor de business cu care se confruntă companiile în perioada această”, explică Dana Nae Popa, Managing Director, pastel.

Programul poate fi accesat în baza unei taxe flexibile. Companiile care își doresc să acceseze programul “Open Insights” pot plăti taxa pe care o pot susține în perioada aceasta. Atât Unlock, cât și pastel sunt companii preocupate de soarta și viitorul industriei de comunicare, de aceea, programul se va derula cu eforturi susținute din partea amândurora.

”Ca cercetători vedem că există în momentul acesta o abundență de date, de cifre referitoare la ce fac oamenii în plină pandemie: ce și cât cumpără, de unde, la ce au renunțat sau intenționează să renunțe etc. Pentru noi, însă, a fost întotdeauna important să fim aproape de oameni și să îi înțelegem, să mergem dincolo de comportamentele și manifestările exterioare. Iar acum, considerăm că lucrul acesta este mai important ca niciodată,” explică Camelia Petrescu, Partener, Unlock Market Research.

Companiile care își doresc mai multe detalii sau chiar să experimenteze conversații live cu consumatorii, pot solicita informații suplimentare de la Manuela Silica, Account Director pastel (manuela.silica@pastel.ro) sau de la Camelia Petrescu, Partener Unlock Market Research (camelia.petrescu@unlock research.com).

Foto: © Designer491 | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: