Finanțe Stiri

OTP Bank lansează Mobile Payments

17 feb. 2020 2 min

OTP Bank lansează Mobile Payments

Reading Time: 2 minute

OTP Bank România anunță lansarea „Mobile Payments” pentru clienții persoane fizice, deținători de carduri Mastercard.

Serviciile Mobile Payments permit plata cu telefonul mobil sau alte terminale mobile compatibile, care utilizează sisteme de operare Android sau iOS, prin intermediul a două aplicații:

  • OTPay – aplicație de plată tip „e-Wallet” pentru terminale mobile cu sistem de operare Android (Samsung, Huawei, Nokia etc.);
  • Apple Pay Wallet – serviciul de plată dedicat exclusiv terminalelor mobile cu sistem de operare iOS (iPhone, iPad, Apple Watch).

Înrolarea cardurilor Mastercard emise de OTP Bank România în cele două aplicații se realizează printr-un simplu SMS. În plus, aplicația OTPay permite înrolarea unui card prin simpla atingere a acestuia de terminalul mobil, prin tehnologia NFC, datele cardului fiind preluate automat în aplicația mobilă, arată banca, într-un comunicat de presă.

„Serviciile Mobile Payments se adresează consumatorilor de produse digitale, care urmăresc și solicită soluții de plată  în ton cu tendințele de dezvoltare tehnologică. În acest sens, OTP Bank România oferă alternative moderne de plată clienților care preferă tehnologia în locul mijloacelor de plată tradiționale”, a declarat Roxana Hidan, Director General Adjunct, Divizia Retail.

Metodele de securitate puse la dispoziție de cele două aplicații fac din plata cu telefonul mobil una dintre cele mai sigure modalități de plată. Autentificarea fiecărei plăți se poate face prin biometrie  (recunoașterea facială sau scanarea amprentei) sau prin introducerea unei parole unice, aleasă de posesorul dispozitivului mobil de plată.

Plata efectivă cu telefonul mobil presupune apropierea dispozitivului de POS, cu ecranul activat și comunicarea NFC activată. Serviciul Mobile Payments poate fi folosit la orice POS care acceptă plata contactless din țară sau din străinătate. Pentru a avea controlul tranzacțiilor și sumelor aprobate, dar și situația soldului, la fiecare plată cu Mobile Payments, clienții primesc o notificare pe telefon, dacă au această opțiune activată din dispozitiv. Serviciul poate fi folosit chiar dacă telefonul nu este conectat la internet.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: