În urma unei investiții de 160.000 de euro, brutăria artizanală Pain Plaisir a inaugurat un nou magazin în București, pe strada Puțul lui Zamfir nr. 60.
Concomitent cu relocarea magazinului din Dorobanți, Pain Plaisir a implementat un rebranding complet împreună cu agenția WOPA, precum și un design nou pentru magazine, în colaborare cu BL Associates. De asemenea, investiții au fost direcționate și către echipa de proiect, ambalaje noi, semnalistică și amenajare de spații. Compania continuă, astfel, planul de investiții și dezvoltare rezultat în urma derulării unui proiect co-finanțat de BERD pentru planificare strategică și poziționare pe piață.
570.000 de euro investiți de la înființare
De la înființare, compania a investit 570.000 de euro, principalele proiecte fiind deschiderea primei brutării și extinderea acesteia, dezvoltarea unui nou spațiu de producție, deschiderea celui de-al doilea magazin și relocarea acestuia, crearea identității și a magazinului online, implementarea software-ului ERP pentru planificarea producției și gestionarea afacerii, dar și inițierea unui proces de rebranding.
Cifra de afaceri a companiei a fost de aproape 1,7 milioane de euro în 2019 și estimează afaceri de aproape 2 milioane de euro în 2020 și un număr de peste 60 de angajați.
Fondată în 2013 de Irina Stăncescu și Tom Rees, Pain Plaisir este o brutărie artizanală care oferă clienților produse de brutărie și patiserie proaspete, cu maia si fără coloranţi, amelioranţi sau conservanti. Compania deține două magazine în București, în Kiseleff și Dorobanți, folosește majoritar ingrediente și materii prime locale și a creat o comunitate în jurul brutăriei și a ideii de pâine ca element central al mesei, la care se adună toată familia. Pain Plaisir se va concentra pe deschiderea de magazine ”aproape de casă”, pentru moment doar în București, deoarece pâinea artizanală trebuie consumată proaspătă și cumpărată aproape zilnic, în lipsa agenților de conservare și afânare.
Furnizorii și colaboratorii Pain Plaisir, de la ingrediente la logistică, sunt companii locale, parte din așa numitul ”lanț trofic” economic al antreprenoriatului românesc.
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…