Marketing Stiri

Parfum de carte, marca Dacia si Publicis

26 nov. 2014 2 min

Parfum de carte, marca Dacia si Publicis

Reading Time: 2 minute

Pentru al saselea an consecutiv, Publicis Romania a continuat parteneriatul de comunicare al participarii Dacia la Targul International de Carte “Gaudeamus”.

Anul acesta, Publicis si-a propus sa creeze o experienta, nu o campanie. O experienta destinata tuturor cititorilor, dar si tuturor soferilor Dacia.

MobyLa standul Dacia a fost lansata o colectie de odorizante de masina inspirate de diverse carti din literatura universala si nationala si care le ofera cititorilor oportunitatea de a avea parfumul cartii preferate in fiecare zi, in masina. Conceptul a fost declinat si in social media. Printre aromele odorizantelor propuse si votate de catre fanii paginii de facebook Dacia s-au numarat: iarba pentru “Amintiri din copilarie”, vanilie pentru “Hansel si Gretel”, ceai pentru “Alice in tara minunilor”, cocos pentru “Cartea junglei”.

RobinsonVizitatorii standului Dacia au fost invitati sa isi aleaga un titlu din literatura caruia trebuia sa ii gaseasca mirosul corect dintr-o serie de testere expuse la stand. Pentru ca experienta senzoriala sa fie completa, o librarie exclusivista de audiobook-uri a putut fi accesata printr-un QR Code tiparit pe spatele odorizantului.

Conceptul a fost intregit de un film realizat de compania auto pentru a prezenta publicului larg cum se realizeaza testele de miros (odor) de catre echipele de panelisti ai Dacia. Din 2009, o echipa de angajati special formati in analiza mirosurilor din habitaclul unui vehicul efectueaza teste si analize pentru a imbunatati calitatea produselor Dacia si a oferi pasagerilor o ambianta placuta la bordul vehiculelor din gama Dacia.

Filmul poate fi vizionat aici.

Colaborarea dintre Publicis si Dacia pentru proiectul Gaudeamus a fost recompensata si cu un premiu international. In cadrul festivalului “Creativity International Awards” desfasurat anul acesta, Publicis Romania a obtinut trofeul de argint cu proiectul ”Dacia la Gaudeamus” din 2013. Trofeul a fost acordat, in categoria “Alternative Media – Augmented Reality”, aplicatiei dedicate copiilor și create de agentie pentru animarea standului din cadrului Targului International de Carte.

Echipa implicata in realizarea acestui proiect:

Publicis Romania: Mihai Costache – Copywriter, Adrian Iota – Art Director, Dan Frinculescu – Group Creative Director, Jorg Riomni – Chief Creative Director, Victor Maier – Senior Account Executive, Luiza Vrinceanu – Senior Account Manager, Clarisa Rosu – Account Director, Catalin Albu – Client Service Director, Bogdan Voina – BTL Account Manager, Cristian Balaci – Senior Producer, Veronica Oancea – Digital Account Director, Oana Adela Popescu – Digital Account Manager, Eugen Alexe – Print Production Manager.

Dacia Romania: Anca Oreviceanu – Director Comunicare Dacia, Luiza Domnișoru – Sef Serviciu Relatii Publice, Raisa Beicu – Project Manager.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: