Business

Parteneriat evoMAG – Glovo pentru o livrare rapidă a produselor IT

Reading Time: < 1 minut

evoMAG intră în parteneriat cu Glovo pentru a oferi clienților posibilitatea de a intra în posesia produselor IT comandate în mai puțin de o oră, fără ca aceștia să se deplaseze la showroom. evoMAG devine astfel primul retailer IT&C care include Glovo ca soluție de livrare a produselor cu valoare individuală de până la 350 de lei.

„Într-o perioadă în care deplasările sunt limitate, oferim această soluție, care satisface dorința clienților de a intra cât mai repede în posesia produselor cumpărate. Vorbim de produse cu valoare relativ mică, până în 350 de lei, care acoperă o gamă variată  – de la produse de igienă și sănătate, la cele destinate unui stil de viață sănătos, și până la accesorii pentru telefoane, laptopuri, echipamente multimedia, componente PC etc.”, spune Mihai Pătrașcu (foto), CEO evoMAG.

Produsele evoMAG disponibile în aplicația Glovo sunt împărțite în 51 de categorii,  sunt listate în aplicație și se află în stocul retailerului, fiind disponibile imediat.

Recent, evoMAG a crescut capacitatea depozitului cu 40%, într-un proces de extindere pe verticală, după ce, anterior, a implementat un sistem de management al depozitului pentru îmbunătățirea timpilor de livrare a produselor către clienții finali, ca urmare a automatizării operațiilor cu stocul.

Numărul comenzilor evoMAG a crescut, în ultimele 2 luni, cu peste 35%, pe fondul cererii mai mari și a schimbării comportamentului de consum al clienților.

 

Alex Rădescu

Recent Posts

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

o oră ago

5 to go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

2 ore ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

2 ore ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

3 ore ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

3 ore ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…

3 ore ago