Parteneriat între UniCredit și Ferrari, sub sloganul „Bound by Passion. United in Excellence”
Reading Time: 2 minuteAndrea Orcel, CEO UniCredit Group, și Benedetto Vigna, CEO Ferrari, au detaliat parteneriatul multianual anunțat în septembrie 2024. Cele două mari companii italiene se reunesc într-o colaborare bazată pe inovare și pe furnizarea de servicii și experiențe noi pentru clienții UniCredit și fanii Scuderia Ferrari HP, sub sloganul ‘Bound by Passion. United in Excellence’.
Pentru a sărbători parteneriatul, UniCredit plănuiește împreună cu Scuderia Ferrari HP, un eveniment comun, care va avea loc în martie 2025 la Milano, orașul natal al UniCredit, oferind o rampă de lansare pe măsura importanței acestui parteneriat, de care se pot bucura atât orașul, cât și comunitatea sportivă.
Acest nou parteneriat începe exact în momentul în care Lewis Hamilton, de șapte ori campion mondial, se alătură Scuderiei Ferrari HP, pentru a face echipă cu Charles Leclerc, absolvent al Academiei de șoferi Scuderia Ferrari și unul dintre cele mai impresionante talente ale acestui sport. Cu sprijinul UniCredit, vor fi create oportunități unice de conectare cu comunitatea globală, cum ar fi evenimente exclusive și inițiative care prezintă sinergia dintre aceste două mărci italiene emblematice. UniCredit va aduce experiențe memorabile bazei sale de clienți și părților interesate, oferindu-le șansa de a experimenta entuziasmul și precizia Formulei 1.
„UniCredit este extrem de mândru să lanseze acest parteneriat de referință cu un brand italian care își respectă cu mândrie moștenirea, în timp ce privește către un viitor global. Parteneriatul nostru pe mai mulți ani cu Ferrari marchează o nouă fază în ceea ce privește colaborarea, construind o punte între lumea finanțelor și a curselor, bazată pe un angajament puternic împărtășit: pentru a oferi oamenilor tot ceea ce avem mai bun, într-un mod corect. Lucrând împreună, vom oferi soluții financiare de înaltă performanță care să le permită clienților și comunităților noastre să progreseze, iar fanilor Ferrari să poată ajunge cât mai aproape de acțiune.”
Andrea Orcel, CEO UniCredit Group
Cele două branduri vor colabora, de asemenea, pentru a dezvolta noi oportunități bancare atât pentru fanii Ferrari, cât și pentru clienții băncii pan-europene.
„Suntem încântați să ne angajăm în acest parteneriat captivant cu UniCredit, o bancă care întruchipează același spirit de inovație și excelență care definește marca noastră. Împreună cu ei, vom sărbători moștenirea noastră și vom continua să ne depășim limitele posibilului în curse, dar și în lumea financiară. Această colaborare reprezintă un angajament suplimentar față de clienții, fanii și comunitățile noastre, asigurându-ne că ei sunt în centrul fiecărei inițiative. Uniți, așteptăm cu nerăbdare un viitor plin de pasiune și performanță.”
Benedetto Vigna, CEO Ferrari
În ceea ce privește sustenabilitatea și incluziunea, Ferrari este pe drumul către atingerea unui grad zero de utilizare în ce privește emisiile de carbon până în 2030 și este implicată în comunitățile la care ajunge, punând accent pe educație. În mod similar, UniCredit promovează obiectivele ESG (de mediu, social și guvernanță) prin inițiative cu impact și are un istoric în ceea ce privește parteneriatele puternice cu clienții săi pentru a-i ajuta să-și atingă agenda ESG. Pe partea socială, prin Platforma Edu-Fund a Fundației UniCredit, a alocat 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei la nivelul educației. Aceste valori comune subliniază un parteneriat dedicat promovării unui viitor durabil și echitabil, prin acțiuni concrete.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


