Categories: MarketingStiri

Parteneriat Subway si Pelé

Reading Time: < 1 minut

Subway colaboreaza din nou cu legenda fotbalului, Pelé, printr-un parteneriat sustinut de o campanie 360 ce include un spot TV, o componenta digitala, promotii in magazine si activitari pe retelele de socializare.

Campania reda cele mai importante evenimente din cariera lui Pelé si marcheaza lansarea in Romania a sandvisul favorit al campionului, Sub cu Ton.

Pelé a inceput colaborarea cu Subway in 2013, alaturandu-se astfel altor atleti de talie mondiala: Michael Phelps, Apolo Ohno, Nastia Liukin, Ryan Howard si Justin Tuck, care sustin restaurantele Subway.

Comunicarea pe retelele de socializare este parte incoporata a campaniei, iar cele mai mari realizari ale lui Pelé vor fi readuse in atentia fanilor, oferindu-le informatii speciale despre ce anume l-a facut pe Pelé legenda zilelor noastre.

Subway detine cea mai mare retea de restaurante din lume, cu 42,000 de unitati. In Romania este prezent din 2012, cand a deschis primul restaurant in Bucuresti. In prezent, in Romania sunt 20 de restaurante Subway in Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Suceava si Sibiu, continuand directia de extindere.

 

 

 

 

Tags: pelesubway
Loredana Sandulescu

Recent Posts

Sondajul „Ce fel de cititor ești?” cercetează modul în care oamenii interacționează cu cărțile și tehnologia în lumea modernă

Asociația AdLittera lansează sondajul „Ce fel de cititor ești?”, un proiect de cercetare a pieței inedit în România, menit să…

13 minute ago

UNIQA a lansat o fundație ce se va adresa tinerilor și viitorului

UNIQA a lansat Fundația UNIQA SEE Future care va activa în sud-estul Europei: Serbia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, România…

17 minute ago

Beko a prezentat noua colecție de electrocasnice la târgul EuroCucina

Beko, unul dintre liderii globali ai pieței de electrocasnice, a participat la cel mai mare târg european dedicat sectorului bucătăriei,…

20 de minute ago

Samsung demarează oficial campania pentru jocurile Olimpice și Paralimpice în etapa finală de pregătire pentru Paris 2024

Cu mai puțin de 100 de zile până la Paris 2024, Samsung Electronics Co., Ltd., partener oficial al Jocurilor Olimpice…

34 de minute ago

Brand Auditul și Repoziționarea agenției Mediascope realizate de Cristiana Belodan

După aproape 20 de ani de când activează cu succes pe piața de advertising la nivel național și internațional, Mediascope…

o oră ago

Aaron Drăgoi: La doar 7 ani, va reprezenta România la Campionatul Mondial de Șah

Aaron Drăgoi are doar 7 ani și este multiplu campion național și vicecampion la sportul minții, deținând peste 100 de…

o oră ago