Pe plus in facility si property management

Compania de facility si property management BMF Grup a inregistrat o crestere de aproximativ 40% a cifrei de afaceri.

Activitatea BMF Grup, cu un portofoliu de servicii si produse ce acopera peste 15 domenii – constructii, mentenanta cladiri, servicii tehnice specializate, curatenie, paza, amenajare spatii verzi, productie mobilier si alte segmente conexe – s-a dublat in 2014. La baza acestei evolutii au stat mai multe relocari de companii, deschideri de noi spatii de retail, inaugurari sau preluari de centre comerciale si lansari de cladiri de birouri, segmentul de new business generand 20% din aceasta crestere.

In total, BMF Grup deserveste peste 3.000.000 de metri patrati, reprezentand peste 400 de locatii pe intreg teritoriul Romaniei. Dintre acestea, 16 sunt centre comerciale moderne. Aceste cifre situeaza grupul de firme in topul celor mai mari furnizori de servicii de acest tip.

Clientii, care provin in proportie de 100% din mediul privat, includ cele mai importante lanturi de retail din Romania, Inditex, P&C, H&M, companii importante din real estate, precum fondul de investitii NEPI, grupul IMMOCHAN, institutii bancare – Garanti Bank si Banca Carpatica si o serie de lanturi de farmacii si parcuri industriale.

“Noi preluam aproape tot ce inseamna proceduri, avizare, certificare, intretinere, verificare, reparatii, interventii si ne asumam un rol intern in cadrul oricarei companii cliente, pentru ca managementul acesteia sa se poata concentra pe obiectivele de afaceri. In aceasta maniera, reusim sa diminuam costurile de operare, uneori si cu 30%”, declara Constantin Tomescu, fondatorul grupului BMF.

Contantin Tomescu considera ca exista in continuare un mare potential de crestere in piata de facility management, datorita necesitatii crescande de eficientizare a operatiunilor si a costurilor de operare, precum si datorita proiectelor care sunt in curs de finalizare in urmatorii doi ani.

“Vorbim despre un stoc estimat de aproximativ 500.000 de metri patrati care va fi livrat pana in 2016. Strategia noastra va ramane echilibrarea activitatii intre Bucuresti si marile orase din tara, specializarea echipelor si optimizarea retelei – in prezent ajungem in doua ore oriunde in Romania”, a incheiat antreprenorul.

BMF Grup a fost infiintat in 2011, ca o platforma de integrare a mai multor companii existente de peste 15 ani pe piata de servicii din Romania, cu obiecte de activitate complementare – constructii, intretinere, curatenie, paza, productie de mobilier, energie solara, etc. In prezent, grupul are peste 500 de angajati, o retea nationala de peste 30 de echipe si un portofoliu de clienti concentrat pe segmentul de retail. Pentru anul 2013, cifra de afaceri la nivel de grup a fost de aproximativ 2,7 milioane de euro.