PENNY și Federația Română de Fotbal aduc culoare lângă Arena Națională: primul mural dedicat echipei naționale de fotbal a României
Reading Time: 3 minutePENNY, sponsor al echipei naționale de fotbal a României, și Federația Română de Fotbal (FRF) celebrează performanța și pasiunea pentru fotbal printr-un proiect artistic unic: primul mural dedicat Naționalei României.
Lucrarea îi înfățișează pe Radu Drăgușin, Andrei Rațiu și Nicolae Stanciu, trei dintre simbolurile generației actuale, care inspiră prin dedicare, unitate și spirit de echipă. Muralul aduce fotbalul mai aproape de oameni, transformând orașul într-un spațiu al emoției și al mândriei naționale.
„Mă bucur să fiu pe primul mural dedicat Naționalei. Sper ca imaginea noastră să îi motiveze pe copii să creadă în visul lor și să muncească pentru el”, a spus Andrei Rațiu, jucător al echipei naționale.

„E o onoare să fac parte dintr-un proiect care rămâne în inima orașului. Mă bucur că acest mural transmite mai departe energia și mândria cu care reprezentăm România. Sper ca pentru cei care îl vor vedea să fie o dovadă că lucrurile bune se construiesc în timp și cu multă muncă”, a declarat Radu Drăgușin, fundaș al echipei naționale.
„Pentru mine, fiecare apariție în tricoul echipei naționale înseamnă emoție și responsabilitate. Mă bucur că prin acest mural putem transmite aceleași trăiri și celor care ne susțin”, a spus Nicolae Stanciu, căpitanul echipei naționale.

Prin acest proiect, PENNY și Federația Română de Fotbal își propun să conecteze fotbalul cu arta urbană și să inspire mândria de a susține echipa națională.
„Pentru noi, parteneriatul cu Federația Română de Fotbal înseamnă mai mult decât susținerea unei echipe, înseamnă susținerea unei națiuni care vibrează la unison. Prin acest mural, aducem un omagiu pasiunii, curajului și visului care îi unește pe jucători și suporteri deopotrivă”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY | REWE România.
Inițiativa marchează încă un pas în parteneriatul dintre PENNY și Federația Română de Fotbal, care continuă să promoveze valorile sportului și să inspire generațiile tinere prin proiecte dedicate comunității.
„Fotbalul are puterea de a uni oamenii, de a inspira și de a lăsa o amprentă vizibilă în comunitate. Muralul dedicat Naționalei este o expresie a acestei legături profunde dintre echipă și suporteri, o imagine care va rămâne peste ani ca simbol al unei generații”, a afirmat Răzvan Burleanu, președinte Federația Română de Fotbal.
Situat în apropierea Arenei Naționale, pe Șoseaua Mihai Bravu nr. 123-135, bloc D11, acest mural devine o nouă declarație de dragoste pentru fotbalul românesc și o sursă de inspirație pentru tinerii care visează să poarte tricoul galben al României.
Realizat de artiștii Sweet Damage Crew, muralul este curatoriat de Outline StreetArt, echipa cu cel mai amplu program de artă stradală din România, care a transformat deja peste 25.000 m² de pereți gri în repere culturale. Artiștii semnează și lucrări dedicate altor sportivi emblematici ai României, precum David Popovici și Cristina Neagu.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de cinci centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău, Filiași și Mihăilești. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 434 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.500 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2025 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


