Companii Stiri

6,7 milioane de romani, interesati de Black Friday

17 nov. 2015 2 min

6,7 milioane de romani, interesati de Black Friday

Reading Time: 2 minute

IulianStanciu - CEO eMAG - BlackFriday 2015-16,7 milioane de romani vor sa cumpere ceva de Black Friday, cu un milion mai mult decat anul trecut, se arata intr-un studiu realizat de Millward Brown Romania pentru eMag, companie care pe data de 20 noiembrie organizeaza cea de-a cincea editie a Black Friday.

La editia din acest an, peste 1.200 angajati eMAG se ocupa de pregatirea evenimentului, 1100 in zona de operatiuni si 100 in comercial. 

Pentru pregatirea Black Friday 2015, eMAG a investit 4 milioane de euro in servere si dezvoltare de software, astfel incat site-ul sa reziste chiar si la 300.000 de vizitatori simultan. De asemenea, a fost alocata o suprafata de depozitare de 55.000 de metri patrati, echivalenta cu cea a 11 terenuri de fotbal. Pentru livrarea produselor, eMAG a incheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD asa incat comenzile sa ajunga la clienti in perioada 21 – 29 noiembrie.

Stocuri de produse din oferta incld: 17.000 de televizoare, 60.000 de telefoane mobile, 10.000 de frigidere, 15.000 de laptopuri,  20.000 de jucarii, 25.000 de parfumuri (peste 50 de branduri), 2.500 de scaune si canapele, 8.000 anvelope si 15.000 de carti.

Black Friday ofera reduceri in valoare totala de peste 100 milioane de lei la 650.000 de produse, iar reprezentantii companiei estimeaza ca valoarea comenzilor va ajunge la 205 milioane de lei.

Reducerile vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din oferta: televizoare, telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, produse de ingrijire personala si cosmetice, produse pentru casa şi gradina, carti, articole sportive, produse pentru copii, produse pentru masina. In plus, peste 850 de magazine partenere care vand prin eMAG Marketplace sunt pregatite cu promoții pentru Black Friday.

“Am muncit 9 luni pentru pregătirea evenimentului si sper sa ne atingem obiectivul, sa avem multi clienti fericiti”, a declarat Iulian Stanciu, CEO, eMAG.

Daca la prima editie de Black Friday in 2011, eMag a inregisrat 0,7 milioane de vizite si 80.000 de produse vandute, cifrele au crescut de la an la an. In 2014, cifrele atinse au fost de 4 milioane de vizite si 500.000 de produse vandute. Pentru anul acesta, compania estimeaza ca va vinde 650.000 de produse din cele peste un milion existente in stocul pregatit pentru acest eveniment.

Pe 27 noiembrie eMag va organiza Black Friday in Bulgaria si Ungaria.

Foto: © Amarosy | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: