Personalizarea, secretul unor pasi de succes

Paula Negrea

Paula Negrea. Lumea la Picioare

Cu o investitie de 20.000 de euro, Paula Negrea, fost director de moda la eMAG, a lansat recent un business online dedicat producerii de pantofi personalizati pentru femei.

Pe www.lumealapicioare.ro, modelele prezentate reprezinta sunt un mix de modele gandite pentru diferite profiluri de femei: party aficionada, candy girl, 24/7 business lady, amazing mom. Pantofii sunt lucrati manual, in Romania, exclusiv din piele naturala, in atelierele unor maestri artizani locali. Personalizarea este realizata pornind de la masurile fiecarei vizitatoare. Odata completate si salvate, masurile ii ofera acesteia posibilitatea de a comanda orice, de la sandale, balerini si stilettos la botine si  cizme. Clientele pot sa aleaga din peste o suta de culori si texturi, iar din momentul in care devine parte din comunitate, preferintele pe care clienta le dezvaluie in contul personal ii genereaza acesteia oferte tailor made de-a lungul sezonului.

Preturile produselor nu depasesc 100 de euro.

La proiectul Password / Lumea la Picioare lucreaza, alaturi de Paula Negrea, echipele Cristina Feather / Product Design & Styling, PQB / Branding & Web Design, Horia Stan / Photography.

Paula Negrea are o experienta de opt in online, e-commerce, business design, performance marketing, social media, jurnalism. Inainte de eMAG, s-a ingrijit de la zero de performanta eshop-ului TinaR, cel mai bun fashion startup din 2013 si a scris povesti pentru Tabu si Esquire. Astazi este consultant si board advisor pentru magazine locale si internationale de fashion. Lunar tine si un training de social ecommerce @Social Smarts.