evoMAG: Un sfert din vânzările totale din 2024 vor fi generate de companii și instituții publice
evoMAG estimează pentru 2024 o creștere de 20% a vânzărilor către companii și instituții publice, urmând ca, la finalul anului, acest...
evoMAG estimează pentru 2024 o creștere de 20% a vânzărilor către companii și instituții publice, urmând ca, la finalul anului, acest...
Agenția de digital marketing Campaigns, dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle, a înregistrat o cifră de afaceri de 1 milion...
evoMAG a încheiat anul 2023 cu vânzări de 42 de milioane de euro, în creștere cu circa 20% față de 2022....
O analiză a pieței de e-commerce realizată de MerchantPro, pe datele înregistrate de magazine online active atât în 2023, cât și...
Școala de Iarnă GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România care se va desfășura...
Conform studiului Romanians New Media Adoption, realizat de echipa Data Intelligence a agenției de media Spark Foundry, membră a Publicis Groupe România, se...
După un 2023 în care comerțul online românesc a continuat să se dezvolte, cuvântul cheie pentru investitorii în acest sector fiind...
Narcis Horhoianu, Director de Marketing, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România, responsabil al departamentelor de Marketing, Customer Care, Research, PR și...
Un business online, „de familie”, cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, Neakaisa.ro și-a găsit o formă de exprimare și...
Peste 2,5 milioane de oferte își așteaptă cumpărătorii anul acesta de Black Friday. La eMAG, am mers în depozitul de unde...
Prezent la toate cele 13 ediții de Black Friday în eMAG, Andrei Șercanean, VP e-commerce Services, ne-a vorbit despre ce înseamnă...
Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) facilitează accesul la finanțare pentru operatorul român de curierat Sameday, printr-un acord de partajare...
Aflată la al doilea Black Friday „la butoane”, Irina Pencea, General Manager al eMAG, așteaptă cu nerăbdare acest spectacol care combină...
Cum se vede Black Friday din mijlocul celor care îl coordonează, ce reprezintă acest eveniment pentru companie, echipă, parteneri, clienți și...