Analize

Platforma Softlead a generat 1 milion de euro în primele luni ale anului

Reading Time: 2 minute

Softlead, marketplace dedicat generării de lead-uri pentru soluții software, a depășit suma totală de 1.000.000 de euro prin oportunitățile de implementare generate prin intermediul platformei de la începutul anului 2020. Cu un portofoliu de 600 de aplicații software deținute de cei aproape 300 de companii IT, softlead.ro este un instrument de vânzări și de promovare pentru cele ai importante entități.

„Pentru că traversăm o perioadă dificilă, cu totul atipică și neprietenoasă celor mai multe dintre industriile locale, am făcut un exercițiu comparativ, prin care ne-am dorit să vedem cum arată primele 4 luni ale anului 2020 în raport cu aceeași perioadă a anului trecut, din perspectiva apetitului pentru digitalizare. Astfel, prin lead-urile generate anul acesta în cadrul Softlead, creșterea este cu 376% a valorii proiectelor de implementare software”, a declarat Alexandra Roată, Managing Partner Softlead.

În topul solicitărilor de implementare a aplicațiilor software se află soluții de tip ERP (Enterprise Resource Planning), HR (Human Resources) și CRM (Customer Relationship Management). Explicația pentru care companiile au continuat să păstreze intacte bugete sau chiar să majoreze distribuția sumelor alocate pentru digitalizare este aceea dată de înțelegerea faptului că în perioade de stres economico-financiar și de criză gestionarea corectă și inteligentă a resurselor este vitală. Iar aplicațiile software dedicate maximizării rezultatelor, creșterii productivității și eficientizării altor costuri (pe temen mediu și lung) sunt strategii ce pot face diferența între supraviețuirea sau eșecului unui business.

Totodată, în perioada critică a stării de urgență instatată în România, a crescut și numărul lead-urilor necalificate, bazate pe solicitări de implementare software care nu erau susținute de bugete conforme cu nevoile sau care trădau o lipsă a educației în materie de digitalizare (de exemplu, cereri de aplicații software complexe în raport cu mărimea companiei sau cu liniile de business).

De asemenea, în intervalul ianuarie – mai 2020, Softlead a înregistrat o creștere cu 14% a numărului de companii software listate în platformă, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019. Softlead oferă o suită de beneficii companiilor IT, dedicată și complementară procesului de generare de lead-uri valide, cum ar fi activități și acțiuni de marketing și de vânzări personalizate industriilor și tipurilor de companii, precum și campanii speciale.

 

Alex Rădescu

Recent Posts

Orange anunță un nou Chief Financial Officer

Orange anunță numirea lui Carl Al Khawand în funcția de Chief Financial Officer (CFO) al Grupului Orange România, începând cu…

6 minute ago

Mii de hărți Metrorex au devenit reclame KFC, pentru totdeauna

Călătoria cu metroul face parte din rutina zilnică a milioane de bucureșteni. Rutină pe care KFC, cu ajutorul echipei McCann…

o oră ago

Good2Go, noul concept de pe piața de retail de tip convenience, deschide primul magazin dintre cele 15 planificate pentru lansare în 2024

Good2Go, cel mai nou concept de magazin de tip convenience dedicat publicului tânăr și activ, precum și tuturor celor preocupați…

o oră ago

O nouă destinație turistică din Emiratele Arabe Unite, pe radarele turiștilor români: Ras Al Khaimah

Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…

3 ore ago

5 to go și Corso lansează înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

4 ore ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

4 ore ago