Lifestyle Stiri

Portretul turistului roman

28 apr. 2016 < 1 min

Portretul turistului roman

Reading Time: < 1 minut

„Spune-mi ce tastezi, ca sa-ti spun cine esti”ar putea fi o adaptare actuala a unui proverb romanesc mai vechi. Acesta a fost si punctul de plecare al DWF, o agentie digitala specializata in servicii de optimizare SEO atunci cand si-a propus sa faca un portret-robot al turistului roman. Asa au aflat ca, in Romania au loc peste sapte milioane de cautari de destinatii turistice pe luna, prin motoarele de cautare, varful interesului fiind in luna iulie. Agentia a mai observat, de asemenea, ca in primele trei luni ale anului, numarul de accesari pe versiunile de mobil ale site-urilor de turism a crescut cu 48% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar timpul mediu alocat a scazut cu 7%. Volumul de cautari pe cuvinte din categoria „turism” a crescut, in aceasta perioada, cu 50% fata de anul trecut.  

Daca in acest an se vorbeste foarte mult de „explozia” continutului video, acest fapt este vizibil si in cautarile utilizatorilor pasionati de calatorie: 42% dintre persoanele care se documenteaza online pentru o vacanta folosesc YouTube. Continutul video este deosebit de important in primele etape ale procesului de documentare dupa cum a reiesit din analiza DWF.

Atunci cand sunt indecisi asupra unui brand al agentiilor de turism, marea majoritate (77%) a romanilor iau in calcul cel putin doua surse. In ceea ce priveste achizitia de bilete de avion, 57% din calatorii de tip leisure nu sesizeaza diferente majore intre agentiile care le ofera, procentul fiind similar, desi putin mai mic, in cazul calatoriilor de tip business. Un alt aspect interesant este ca 21% dintre calatorii de business sunt dispusi sa schimbe agentia de turism cu care lucreaza, daca primesc de la alt furnizor recomandari mai potrivite preferintelor lor.

Foto: Dreamstime

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: