Coca-Cola România și-a extins portofoliul prin lansarea pe piața locală a unei noi băuturi energizante, Coca-Cola Energy.
”Coca-Cola Energy contine ingrediente obținute din surse naturale și are gustul delicios și răcoritor al Coca-Cola”, spune Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business.
Coca-Cola Energy conține cafeină obținută din surse naturale, extracte de guarana, vitamina B și nu are adaos de taurină.
Băutura va fi disponibilă și în varianta Coca-Cola Energy Zero Zahăr, iar cele două produse vor fi disponibile în doze de 250 ml în rețelele de magazine.
Compania plănuiește să extindă lansarea acestei băuturi pe mai multe piețe la nivel global în 2019, concentrându-se inițial pe piețele europene.
Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…
HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…
Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…
Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…
BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…
Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră în orașul…