MarComm Digital Stiri

Prima campanie a unui brand în România pe TikTok

14 mai 2020 2 min

Prima campanie a unui brand în România pe TikTok

Reading Time: 2 minute

Mirinda România și agenția L2 au lansat campania #MixUpYourHome, ce cuprinde un mix de tactici pe Instagram, Facebook, Spotify, TikTok, precum și o experiență AR.

”Primul playlist Mirinda pe Spotify, prima experiență Augumented Reality pe Instagram și poate și mai important, prima campanie a unui brand în România pe TikTok, cu banner și pagină de challenge dedicate. Pariul nostru nu a fost doar pe un canal, ci mai ales pe noua generație de creatori de conținut”, spune Laurențiu Ion, Digital Manager, despre noua campanie Mirinda. 

Sub umbrela de comunicare ”Adaugă #portocaliu lumii tale”, campania s-a desfășurat în trei etape.

Prima etapă a campaniei a implicat realizarea celui mai #portocaliu playlist colectiv din Spotify, folosind recomandările de piese favorite de stat acasă ale românilor, primite prin intermediul story-urilor de Instagram și Facebook. Lorena Vișan, Sînziana Iacob, Adrian Pov, Andreea Remețan, Andrei Niculae, Emilian Nechifor, Irina Claudia și Iulia Andrei au pornit leapșa în Instagram pentru a identifica piesele care induc starea de bine românilor. În 6 zile de campanie, playlist-ul a cuprins peste 400 de piese unice, însumând 30 de ore de muzică și un followbase pe noul canal Spotify al Mirinda.

Cea de a doua etapă a campaniei a presupus o premieră absolută în România: pe TikTok, Mirinda a dat play primului challenge demarat de un brand din România pe această platformă.  Pe noua pagină de TikTok @Mirinda.România, creatori de conținut din TikTok au lansat video-uri scurte, duet-abile, folosind piesele selectate deja în playlist-ul #MixUpYourHome din Spotify.  Louis Florea, Valerie Lungu, Marius Mlly, Cristina Negru au dat start lanțului de chain reaction, folosind tool-urile de effective engagement specifice TikTok: duetul și reaction-ul. Pe parcursul celei de a doua etape s-au însumat  peste 100 de duete și 20.5M de vizualizări 

A treia etapă a presupus integrarea experienței Augmented Reality  în campania #MixUpYourHome, utilizând un filtru de Instagram. Acesta este realizat sub forma unui quizz AR, în care comunitățile sunt invitate să identifice numele artiștilor muzicali din playlistul #portocaliu, descifrând un puzzle fonetic din limbajul gibberish, un slang digital hype în Instagram și TikTok pentru generația Z.

În primele 7 zile de live ale campaniei s-au înregistrat 2 milioane de impresii, peste 400K de utilizări ale filtrului și 60K de postări în story.

Official_video

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: