Companii MarComm Stiri

Prima campanie semnată Publicis pentru OLX

24/09/2019 3 min read

Prima campanie semnată Publicis pentru OLX

Reading Time: 3 minute

În luna august a anului curent, Publicis a câștigat întreg portofoliul de branduri OLX Group România, urmând să prezinte prima campanie dedicată pieței de muncă. Campania include execuții adaptate oricărei modalități de media în parte: online, TV, Radio, OOH sau tranzit.

OLX România este lider pe piața locală de anunțuri generaliste, având peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 10 milioane de vizitatori, potrivit SATI.

Categoria “Locuri de muncă” are peste 40.000 de oferte active de la peste 30.000 de angajatori și mai bine de 4,6 milioane de vizite în fiecare lună.

Provocările campaniei semnată Publicis au constat în consolidarea categoriilor – cheie din locurile de muncă și deblocarea segmentelor noi de piață.

“Publicis a venit cu o rezolvare foarte bună, care pune în valoare ceea ce ne diferențiază: volumul mare de anunțuri de recrutare, de la toate categoriile de angajatori din piață, și avantajul pe care îl oferă OLX candidaților – contactul rapid și direct cu angajatorii, de multe ori la un telefon sau un mesaj distanță”, a spus Cristina Sauciuc, Brand Manager, OLX România.

“Noi am făcut cunoștință cu OLX-ul prin partea de imobiliare, cu Storia, apoi OLX Imobiliare. Cumva, acolo challenge-ul a devenit să întrecem mereu cu succes ultima campanie făcută, pornind de la același punct. Asta ne-a pregătit destul de bine pentru următorul pas: cum spui «hei, avem locuri de muncă» într-o piață care a văzut deja mii de joburi? Am venit doar cu o mână de ajutor pentru cei care încă văd corvoadă unde ar putea să vadă oportunitate – un friendly reminder că procesul de căutare sau de angajare s-a schimbat și el odată cu oamenii”, a declarat Mihnea Gheorghiță, Copywriter, Publicis.

Angajatorii reușesc să își găsească angajații potriviți cu dificultate, însă nimeni nu vorbește despre cât de greu este pentru un angajat să găsească un job potrivit.

“De obicei, brandurile vin la noi ca să rezolvăm o problemă. În acest caz lucrurile stau puțin diferit: nu OLX avea problema propriu-zisă, ci piața muncii”,a declarant Miruna Baias, Strategic Planner, Publicis.

În ultimii 4 ani, Publicis, agenția parte din Publicis Groupe România, a câștigat 98 de premii la Cannes Lions, Clio, D&AD, New York Festivals, The One Show, Eurobest, Golden Drum, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards și Internetics.

Publicis Groupe cuprinde patru Solution Hubs: Publicis Communications (Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BBH, Marcel, Fallon, MSL, Prodigious), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, Digitas), Publicis Sapient și Publicis Health, cu o prezență în peste 100 de țări în care activează peste 80.000 de angajați.

Leave a comment

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă