Stiri MarComm Publicitate

Cea de-a 26-a ediție Golden Drum își anunță programul de festival

21 aug. 2019 < 1 min

Cea de-a 26-a ediție Golden Drum își anunță programul de festival

Reading Time: < 1 minut

Peste 40 de speakeri internaționali vor aduce în discuție acțiunile generatoare de schimbări pozitive în publicitate la Festivalul de Creativitate Golden Drum, care are loc în perioada 17- 18 octombrie 2019, în Portorož, Slovenia.

Cea de-a 26-a ediție a festivalului îl aduce în prim plan pe Slavoj Žižek, un cunoscut filosof căruia i se va alătura Andrea Henao, Managing Director, 360 Agency Berlin și 360 Agency Europe, prima agenție de publicitate sustenabilă care promovează braduri viabile, Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director & Partner sau Ewelina Wojtyczka, Art Director al VMLY&R Polonia.

Lucrările înscrise în secțiunea „WHY” vor fi jurizate de către o echipă condusă  de Álvaro Rodrigues, director executiv și șef de creație, Fullpack, Rio de Janeiro, Brazilia. Tiffany Rolfe, vicepreședinte executiv și șef de creație, R/GA, SUA va evalua lucrările înscrise în secțiunea „WHY”.

Consiliul de Turism Sloven și festivalul Golden Drum invită tinerii să se alăture competiției tradiționale „Young Drummers Competition” în vederea realizării unui afiș cu tema „Slovenia, land of clean and healthy waters„. Autorul celui mai bun afiș va câștiga un premiu de 3000 de euro, creativii cu vârste sub 30 de ani, care provin din 57 de țări, având posibilitatea de a se înscrie până pe 10 septembrie 2019.

Mastercard este pentru a doua oară consecutiv partenerul Golden Drum, oferind participanților experiența de festival cashless.

Principalele date ale festivalului sunt:

  • Deadline înscriere „Young Drummers Competition”: marți, 10 septembrie 2019;
  • Prezentarea short-lists: miercuri, 16 octombrie 2019;
  • Gala de premiere Golden Drum: vineri, 18 octombrie 2019;
  • Festivalul Golden Drum, ediția 26: 17- 18 octombrie 2019.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: