Finanțe

Primul credit 100% online

Reading Time: 2 minute

Libra Internet Bank lansează pe piața bancară un produs de creditare 100% online, prin care clienții persoane fizice pot accesa un credit de consum fără a merge la bancă.

Creditul online este destinat persoanelor fizice, cu cetățenie română și rezidență în România, cu vârstă cuprinsă între 19 și 59 de ani împliniți. Clienții pot obține între 1.000 și 20.000 lei, cu o dobândă variabila ROBOR 3M + marja fixă de 12,93%, perioada de creditare fiind de maximum 5 ani.

Clienții online Libra Internet Bank beneficiază de zero comisioane, putând obține creditul online fără comision de analiză a dosarului și fără comision de acordare. 

“Ca și în cazul contului online, pe care l-am lansat în 2014, și de această dată am reușit să fim prima instituție bancară din România care oferă un produs de creditare exclusiv online, că urmare a orientării băncii către zonă de digital banking”, a declarat Emil Bituleanu, director general Libra Internet Bank, la conferința de lansare a noului produs al băncii.

“Suntem în pas cu vremea. Viitorul este online. Fără hârtii, fără drumuri la bancă (…) e fără sens să mergi la bancă dacă nu lucrezi cu numerar”, a spus Emil Bituleanu, director general Libra Internet Bank.

Procesul de acordare a creditului online este unul foarte simplu. Clienții își pot deschide rapid un cont online, pe care îl activează printr-un transfer inițial de 1 leu. Pot aplica, apoi, la creditul online direct din aplicația de internet banking, primesc oferta pe email și o acceptă printr-un click în internet banking, urmând să primească banii pe cont imediat, totul fără hârtii, fără drumuri la bancă.

“Clientul țintă este tânăr educat, utilizator de internet, pretențios, care solicită calitate și pentru care timpul liber contează”, a adăugat Emil Bituleanu.

Libra Internet Bank a înregistrat un profit net de 25 milioane de lei în primul semestru, dublu față de aceeași perioada a anului trecut. Banca are în prezent o rețea de 46 de sucursale care deservesc preponderent clienți din segmentele Profesii Liberale, IMM, Corporate și AgriBusiness.

Oana Voinea

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

5 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago