Marketing Stiri

Primul magazin online Kantar cu soluții de cercetare la cerere

7 mart. 2019 2 min

Primul magazin online Kantar cu soluții de cercetare la cerere

Reading Time: 2 minute

Compania de consultanță și cercetare de piață Kantar a lansat în 21 de țări Kantar Marketplace, noul său magazin online de soluții de cercetare la cerere. Magazinul oferă acces la paneluri conectate reunind 80 milioane de consumatori.

Printre țările în care este lansat noul produs se numără Marea Britanie, Franța, Germania, SUA, Brazilia și Australia, iar până la finalul lunii martie, vor avea acces la această platformă 30 de ţări, printre care şi România. Lansarea în România va avea loc pe 30 martie.

dreamstime s 78594771

Kantar Marketplace este singura platformă de cercetare la cerere care combină calitatea datelor și accesul la paneluri totalizând 80 de milioane de consumatori din întreaga lume cu posibilitatea de realiza studii personalizate cu rezultate rapide, soluții inteligente și consultanță acordată de experți.

La lansare, portofoliul Kantar Marketplace cuprinde:

Link: Leader-ul global în soluții de pre-testare de reclame în diverse medii, de la reclame TV la reclame digitale, pe panouri stradale, în ziare/reviste și în magazine. Cu o bază de date de aproximativ 200.000 reclame, Link este soluția în care au încredere 90% dintre companiile cu cele mai ridicate investiții în publicitate. Link livrează rezultate care ajută la optimizarea eficienței investiției media într-un timp scurt, chiar și de 6 ore.

Ad Now: Măsurați și îmbunătățiți performanța campaniilor publicitare difuzate. Înțelegeți cum este evaluată reclama în țări și culturi diferite, cât de consistente sunt execuțiile din diverse canale, care este diagnosticul performanței reclamei și care sunt nivelurile optime de investiție.

Quick Polls: o singură întrebare, 1000 de respondenți în mai puțin de o oră (produs în curs de testare, disponibil la cerere). Cu acces la peste 80 de milioane de consumatori, prin cea mai extinsă rețea de paneluri conectate la nivel global.

Quick Polls include acces la date de cercetare existente: Răspundeți la întrebările presante accesând mii de sondaje Quick Poll din arhivă.

DIY Survey: Atunci când este nevoie de mai multe detalii, DIY Survey vă permite să concepeți și să lansați propriile sondaje către un public-țintă în câteva minute. Sondaje rapide, la obiect și eficiente vă oferă feedback de calitate de la consumatori, în timp real (produs în testare, disponibil inițial doar pentru clienții din SUA care îl solicită).

Pe parcurs vor mai fi adăugate pe platformă și alte soluții, pentru a extinde accesul ușor la expertiza Kantar. Acestea includ:

eValuate: Pachetul de testare de concept și inovație Kantar. Prioritizați conceptele câștigătoare, evaluând abilitatea lor de a crește vânzările și  nu doar potențialul de a avea succes pe piață.

Reputation Intelligence: Evaluați acoperirea media a subiectelor despre companie și marcă și a anunțurilor de PR pentru a obține o înțelegere a profilului vostru și a impactului pe care îl au comunicarea și activitățile de marketing asupra știrilor și discuțiilor din social media.

Global Monitor: Înțelegeți mai clar dinamica principală a aspectelor care vă influențează afacerea, categoria, marca sau consumatorii, incluzând detalii nu doar despre ce se întâmplă, dar și despre motivele pentru care aceste lucruri se întâmplă. Puteți anticipa astfel cu o mai mare certitudine viitorul, oportunitățile și riscurile asociate.

Foto: © Pop Nukoonrat | Dreamstime.com 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: