Stella Artois si agentia V8 Interactive continua initiativa globala #GiveBeautifully cu o campanie dezvoltata in Romania care prezinta emotia drept cel mai frumos cadou de sarbatori.
Este pentru pentru prima data in Romania cand brandul de bere Stella Artois produce continut video la nivel local, dupa o idee si un scenariu V8 Interactive. Campania se deruleaza in mediul online.
“Stella Artois e un brand cu o poveste de aproape 650 de ani, un brand care, in spiritul distinct care-l caracterizeaza, a creat la randul lui povesti frumoase in comunicare. Anul acesta, a venit randul nostru sa scriem povestea Stella Artois: o poveste despre emotie, spusa cu multa emotie”, a declarat Oana Nastase, Head of Copy, V8 Interactive.
Echipa V8 Interactive: Andrei Cucoanes – Creative Director; Oana Nastase – Head of Copy; Corina Angearu – Client Service Director; Adrian Stefanescu – Social Media Manager; Ionut Andrei – Executive Director
Echipa Stella Artois: Ecaterina Stefan – Brand Manager, Ioana Albu – Digital Brand Manager, Regizor: Alexandru Maftei
Casa de productie: Rollin Film
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…
Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…
Românii aleg să petreacă Sărbătorile de Paște, acasă, împreună cu familia. Un procent de 79% dintre cei intervievați în cadrul…