Începând din această lună, Cornelia Sofronie Pițigoi s-a alăturat echipei de marketing a Pro TV, în funcția de Head of Corporate Communication and PR.
În echipa de PR, Cornelia va lucra în strânsă colaborare cu Ioana Plopeanu, PR Manager Pro TV, aflată în echipă de aproape doi ani.
Cornelia are o experiență de peste 14 ani în compania Procter & Gamble, unde a ocupat următoarele poziții: Senior External Relations Manager, Senior Communications Manager for East Balkans și Senior Communications Manager for South East Europe North and Central.
Echipa de marketing a Pro TV este coordonată de Lucia Antal.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…