”100 de ani în 100 de zile”, campanie semnată de Știrile PRO TV în anul centenarului

”100 de ani în 100 de zile”, campanie semnată de Știrile PRO TV în anul centenarului

Știrile PRO TV prezintă campania – document care celebrează centenarul României: ”100 de ani în 100 de zile”, realizată cu ajutorul Arhivelor Naționale ale României. Timp de 100 de zile, Paula Herlo, Alex Dima, Cosmin Savu, Rareș Nastase și Paul Angelescu vor prezenta, an cu an, evoluția României pornind de la 1918. Seria de mini-documentare ce vor fi prezentate în

Ce program va avea PRO TV în această toamnă?

Ce program va avea PRO TV în această toamnă?

PRO TV și-a lansat grila de toamnă. Astfel, începând cu 10 septembrie, în fiecare luni, începe emisiunea Gospodar fără pereche, iar marțea, începând cu 11 septembrie, sunt difuzate serialul Las Fierbinți și Filmul PRO. De vineri, 7 septembrie, începe Vocea României, cu o nouă formulă de antrenori: Tudor Chirilă, Irina Rimes, Andra și Smiley, dar și cu alte noutăți: decor high-tech,

CME: rezultatele financiare din prima jumătate a anului

CME: rezultatele financiare din prima jumătate a anului

Central European Media Enterprises, compania care operează pe patru piețe europene, inclusiv România, unde difuzează mai multe canale, printre care PRO TV, PRO CINEMA sau MTV România,  anunțat rezultatele financiare pentru perioadele de trei și respectiv șase luni care s-au încheiat la 30 iunie 2018. Astfel, în primul semestru al acestui an, veniturile din publicitate TV au crescut cu 16%

Ninja Warrior: platou de peste 15.000 mp

Ninja Warrior: platou de peste 15.000 mp

Pro TV a început construcția platoului de filmare pentru Ninja Warrior, show-ul ce va fi prezentat de Costi Mocanu, comentator sportiv, Daniel Nițoiu, corespondent al Știrilor Pro TV,  și actrița Raluca Aprodu. Noul platou de filmare se va întinde pe o suprafață exterioară totală de peste 15.000 de metri pătrați, iar pentru ridicarea acestuia, constructorii vor folosi peste 150 de

Ninja Warrior, pe PRO TV

Ninja Warrior, pe PRO TV

PRO TV a achiziționat licența de producție a formatului Ninja Warrior, show-ul care testează limitele fizice și psihice ale concurenților în cea mai spectaculoasă competiție sportivă prezentată într-un format de televiziune.  Formatul a fost difuzat prima dată în Japonia și are amploarea unui eveniment sportiv de talie internațională. Emisiunea a adunat milioane de fani în fiecare țară și a provocat

Schimbare în departamentului de digital de la PRO TV

Schimbare în departamentului de digital de la PRO TV

Andrei Bereandă se alătură echipei PRO TV în funcția de Head of Digital Operations, responsabil de coordonarea strategiei de dezvoltare a platformelor online PRO TV în ceea ce privește traficul și performanța vânzărilor online. Cu o experiență de peste 14 ani în digital și vânzări, Andrei Bereandă a făcut parte din echipa OLX Group în ultimii trei ani, unde s-a

PRO TV: rezultate financiare și de audiență

PRO TV: rezultate financiare și de audiență

Grupul PRO TV (din care fac parte televiziunile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV România și PRO TV Internațional), parte a Central European Media Enterprises LTD, și-a anunțat rezultatele financiare și de audiență pentru trimestrul al treilea și primele nouă luni ale anului 2017. CME a obținut o creștere de 9,7% a venitului net, calculat

O nouă poziție în departamentul de comunicare al Pro TV

O nouă poziție în departamentul de comunicare al Pro TV

Cristina Stănciulescu, fost redactor-șef al publicației online Life.ro, s-a alăturat echipei de comunicare  a Pro TV, în poziția de Celebrities PR Manager. Cristina Stănciulescu are o experiență de peste 25 de ani în presă, activând în radio, presă scrisă și online. Echipa de comunicare este coordonată de Cornelia Pițigoi.   “Cristina are o experiență incontestabilă în media și sunt ferm

Pro TV: bilanț pentru 2016 și noua grilă de primăvară

Pro TV: bilanț pentru 2016 și noua grilă de primăvară

Pro TV a anunțat bilanțul anului precedent și noua grilă de programe pentru această primăvară. Astfel, noua grilă confirmă continuarea emisiunilor MasterChef, cu un nou juriu format din Răzvan Exarhu, Samuel le Torriellec și Liviu Popescu, și Românii au talent. Noutatea este Vocea României Junior, emisiune din care va face parte INNA, care, în premieră, a acceptat să răspundă pozitiv unui

Pro TV are un nou Head of Corporate Communication and PR

Pro TV are un nou Head of Corporate Communication and PR

Începând din această lună, Cornelia Sofronie Pițigoi s-a alăturat echipei de marketing a Pro TV, în funcția de Head of Corporate Communication and PR. În echipa de PR, Cornelia va lucra în strânsă colaborare cu Ioana Plopeanu, PR Manager Pro TV, aflată în echipă de aproape doi ani. Cornelia are o experiență de peste 14 ani în compania Procter &