MarComm

Caroli Foods Group schimbă designul ambalajelor pentru produsele brandului Caroli

Reading Time: 3 minute

Începând cu luna ianuarie, produsele de sub brandul Caroli au ambalaje noi, reprezentând o schimbare importantă de design odată cu aniversarea a 30 de ani de la apariția brandului pe piața din România.

Prin această schimbare, consumatorii se vor putea bucura în continuare de produsele Caroli, dar ambalate acum în pachete cu un design modern și potrivit cu tendințele actuale de consum. În plus, această schimbare introduce și un element inovator, fiecare ambalaj având o coloristică specială, pentru a facilita alegerea la raft a consumatorului.

„Designul ambalajului unui produs joacă un rol important în decizia de cumpărare, în mod special în realitatea actuală, din ce în ce mai digitalizată și aflată într-o mișcare continuă. Odată cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastră a fost să oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci și o inovație. Astfel, o noutate absolută pentru această categorie o reprezintă introducerea în portofoliul brandului a diversificării cromatice pe game de produse. Prin această diferențiere vizuală inovatoare, alegerea consumatorului devine mai rapidă și mai ușor de efectuat. În același timp, prin design-ul special, ne-am dorit să conectăm noile generații cu istoria și calitatea produselor brandului Caroli, care aniversează 30 de ani anul acesta“, declară Ana Maria Costea, Marketing Director Caroli Foods Group.

Detaliile de design ale noilor ambalaje sunt:
– Background alb, cu textură din lemn;
– Design asemănător unei picturi în acuarelă;
– Culori specifice integrate în design în funcție de gama de produs. De exemplu, galben pentru crenvurștii cu piept de pui 80% carne (280 g) și roșu pentru crenvurștii din porc 80% carne (280 g).

Noile ambalaje comunică, de asemenea, autenticitatea brandului Caroli, din 1994, precum și faptul că produsele sunt Produse în România. Toate aceste elemente sunt aduse în atenția cumpărătorilor în perioada ianuarie – aprilie printr-o campanie de comunicare 360⁰ special realizată pentru crenvurștii Caroli cu 80% carne din portofoliul brandului.

„Noua campanie pentru gama de crenvurști Caroli – „Iubiți de muștar, doriți de ketchup” –,  continuă campania de comunicare lansată de brand anul trecut prin gama de salam Victoria. Agenția McCann Worldgroup România este partenerul nostru în acest proiect de comunicare iar în noua campanie pentru crenvurștii Caroli ne-am dorit să punem accentul pe pofta de un produs savuros și pe experiența de consum. Cu muștar sau ketchup, crenvurștii Caroli sunt alegerea potrivită în ambele situații, mai ales dacă asocierea se face cu un produs de calitate, cu 80% carne. Noul design și mesajul noii campanii vor aduce o creștere a vizibilității gamei la raft și vor crea o nouă legătură emoțională dintre produs și consumator“, declară Maria-Mirabela Chiriță, Brand Manager Caroli.

Noile ambalaje se aplică momentan pentru gama de crenvurști și se află la raft începând cu luna ianuarie, urmând ca, în perioada următoare, ambalajele noi să fie integrate pentru toate produsele brandului.

Despre Caroli Foods Group

Caroli Foods Group este este unul dintre marii producători de pe piața produselor de carne ambalată din România. Compania a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci mărci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică în Pitești și dispune de importante facilități logistice în toată țara și o rețea extinsă de distribuție.

Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma, un grup alimentar multinațional, cu operațiuni în Europa, America de Nord și de Sud. Sigma produce și comercializează mai multe categorii de produse, cum ar fi: carne ambalata și proaspătă, produse lactate, produse pe bază de plante, precum și alimente congelate sau gata de consum.

Romanita Oprea

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

6 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

7 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

7 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

7 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

7 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

7 ore ago