Stiri

Produsele echipei naționale, disponibile acum și în Aeroportul Otopeni

Reading Time: < 1 minut

Federația Română de Fotbal (FRF) și Lagardère Travel Retail România au deschis două centre de cumpărare a produselor Echipei Naționale în Aeroportul Internațional “Henri Coandă” București

Inițiativa este rezultatul unui parteneriat semnat în noiembrie anul trecut între FRF și Lagardère Travel Retail, lider mondial în domeniul comerțului dedicat călătorilor (travel retail). Cele două centre, amplasate în zona de plecări interne și internaționale, vor oferi suporterilor și călătorilor o gamă largă de produse licențiate și suveniruri ale echipei naționale de fotbal a României.

Prin aceste două noi puncte de comercializare a produselor cu însemnele echipei naționale, suporterii vor fi și mai aproape de tricolori, având ocazia de a achiziționa produsele înainte de plecarea la meciurile din străinătate.

Echipele FRF și Lagardère Travel Retail au lucrat îndeaproape pentru a asigura o selecție diversificată de produse, inclusiv tricouri, șepci, eșarfe, mingi și multe altele, pentru a satisface toate preferințele suporterilor. Fiecare produs este autentic și licențiat oficial de către FRF.

Centrele de cumpărare a produselor Echipei Naționale din Aeroportul Internațional “Henri Coandă” București sunt deschise non-stop, pentru a oferi suporterilor acces la cele mai recente produse ale echipei naționale, indiferent de oră.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

5 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

6 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

6 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

6 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

7 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

7 ore ago