Profihairshop, vânzări de 1,5 milioane euro în trei luni

Profihairshop a înregistrat în primul trimestru al anului 2017 vânzări cu 25% mai mari decât în perioada similară a anului trecut, ajungând la aproximativ 1,5 mil. euro. În acest interval, compania şi-a continuat expansiunea la nivel naţional cu încă un magazin, în Baia Mare, şi a extins suprafaţă magazinului din Afi Palace Cotroceni, care a devenit cea mai mare unitate a reţelei.

„Vânzările foarte bune obţinute în acest prim trimestru se datorează, în primul rând, creşterii în ritm susţinut a pieţei produselor profesionale de îngrijire, cu aproximativ 25% anual. Acesteia i se adaugă faptul că vânzările Profihairshop din online au crescut cu 70% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, odată cu introducerea la începutul anului a produselor profesionale de make-up” declară Klaus Reisenauer, Managing Partner, Profihairshop. 

Cele mai mari vânzări au fost înregistrate la categoria produselor profesionale de îngrijire a părului: şampoane, balsamuri, măşti-tratament, uleiuri de păr, având o creştere de peste 30% comparativ cu perioada similară a anului trecut. Valoarea medie a unui bon eliberat de retailer în primele trei luni ale anului este de 90 lei.

Piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor este estimată în acest moment la 27 milioane euro, ponderea cea mai mare fiind deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 milioane euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 milioane euro) şi cele de manichiură – pedichiură (3 milioane euro).

Profihairshop este unul dintre principalii jucători de pe piața produselor profesionale de îngrijire a părului din România, lansat în anul 2009. În prezent, retailerul a ajuns la un număr de 27 de unităţi cu o suprafaţă totală de peste 1.100 mp. Vânzările realizate în aceste locații sunt completate de cele online, a căror pondere este în continuă creștere.