Progresiv Awards a desemnat finaliștii ediției 2019

După o analiză atentă a circa 300 de înscrieri strânse din piață,  juriul Progresiv Awards a desemnat finaliștii ediției 2019, pe cele 9 categorii anunțate.

Pe lista scurtă au intrat atât companii mari din piață, cât și businessuri antreprenoriale:

Best International Retailer

Carrefour

Kaufland

Lidl

Mega Image

Profi Rom Food

Best Local Retailer

Annabella

CBA Nord-Vest

Diana

Paco Supermarkets

Sergiana

Best FMCG Supplier

Coca-Cola HBC Romania

PepsiCo Romania
Farmec S.A.
Unilever South Central Europe
Ursus Breweries

Best New Food Product

Apa Aqua Carpatica Kids (Valvis Holding)

Batonul de ciocolată Dare (Eti European Food Industries S.A.)

Ceaiul ready-to-drink Fuzetea (Coca-Cola  HBC Romania)

Limonada efervescentă Lemon Lemon (PepsiCo Romania)

Berea Ursus Retro (Ursus Breweries)

Best New Non-Food Product

Gama de produse pentru îngrijirea tenului Aslavital Mineralactiv (Farmec S.A.)

Odorizantul de toaletă Bref Perfume Switch (Henkel)

Omo Trio Capsule (Unilever)

Pampers Pure ( P&G)

Parodontax Complete Protection Extra Fresh (GSK)

Best Shopper Activation

Connect by Mega Image (lansarea cardului de loialitate)

Heidi The Good Mood Box

Recolta Urbană (Heineken, cu brandurile Strongbow, Cidru Mândru, Old Mout)

Rexona ”5.000 de pași pe zi” – Unilever

“Câștigă premiile Ursus pentru cele mai tari petreceri” – Ursus Breweries

 

Best CSR Campaign

În stare de bine – Kaufland

La TINEri este puterea – Coca-Cola HBC Romania

Siguranță prin educație pentru nutriție și sănătate – Carrefour și Salvați Copiii

Teach for Romania – Lidl Romania

Te răcorești și reîmpădurești – Bergenbier

Best Start-up

Băcănia Magică

Clatette

Epiceria Nasul Roșu

Lăptăria cu Caimac

The Beer Institute

 

Best Manager of the Year

Cătălin Samara – COO Carrefour România

                                                                    James Simmons  – CEO Unilever SCE

                                                                    Jean Valvis – Președinte Valvis Holding

                                                                    Marco Hoessl – CEO Kaufland România

                         Mircea Turdean – Director General Farmec Cluj-Napoca

*Listarea finaliștilor este alfabetică.

Pe 18 februarie, Progresiv Awards va da start campaniei de votare, în care juriul este format din manageri din retail & FMCG.  Aceștia  sunt invitați să-și exprime opiniile și să-și susțină partenerii de business cu care au avut cea mai bună colaborare  în 2018.

Cine și cum votează

Câștigătorii vor fi aleși în urma unui proces de vot încrucișat: premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor. Câștigătorii premiilor “Best Start-up in retail & FMCG”, “Best Shopper Activation”, “Best CSR Campaign” și “Best Manager of the Year” sunt aleși de către întreaga industrie de retail & FMCG. Managerii din companiile finaliste la cele 9 categorii din competiție vor primi formulare de vot personalizate, astfel încât să nu existe posibilitatea de a-și vota propriul proiect/companie.

Începând cu data de 18 februarie 2018, vor fi invitați să voteze câștigătorii Progresiv Awards aproximativ 10.000 de profesioniști din piața de retail & FMCG. În această etapă, Progresiv va trimite prin email, către fiecare dintre profesioniștii selectați din baza de date Progresiv, un link unic de accesare a formularului de votare. Linkurile unice garantează faptul că o persoană poate vota o singură dată.

Etapa de votare se încheie în data de 14 martie 2019, chiar în ziua decernării premiilor. Câștigătorii ediției curente vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2019, pe 14 martie, la Casino Sinaia. Gala va fi integrată în programul Conferinței Progresiv din Sinaia, ediția a 19-a, desfășurate între 13-15 martie 2019.

Despre Progresiv Awards

Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața FMCG care setează trenduri și contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor puternice între retaileri și furnizori.

Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent și obiectiv. Pentru mai multe detalii, accesați Regulamentul competiției, disponibil pe www.progresivawards.ro.

Pentru  ediția din acest an, juriul Progresiv Awards are în componența sa 11 persoane, selectate de Progresiv din rândul experților de top din research, consultanță și servicii în retail:

ALINA STEPAN – Cluster Head, Ipsos South-East Europe​

OANA MATEI – Retailer Services Manager, Nielsen Romania

ROMINA ARDELEAN – Consultant, Consumer Panel Services, GfK Romania

SZBOLCS NEMES – Principal Roland Berger Romania

MIHAI BONCA – Fondatorul Brand Architects

​DRAGOȘ TUȚĂ – Consultant CSR și fondatorul The CSR Agency

CATALINA ALDEA – Consultant & Managing Partner, Aldea Consulting Vision

​ANDREEA MIHAI – Marketing & E-commerce Director, Leroy Merlin Romania

ANDREEA FODOR – Commercial Director, Markant Romania

​​ALINA DRAGOMIR – Editor Coordonator Progresiv

​MIHAELA POPESCU – Editor-in-Chief Progresiv

Research Partner în proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos România, iar partenerul care a creat brandingul și identitatea vizuală este Inoveo.

Trofeele Progresiv Awards sunt adevărate opere de artă suflate manual de artistul sticlar Ioana Stelea.

Informații complete și actualizate în timp real sunt disponibile pe www.progresivawards.ro.