Marketing Stiri

Farmacia din Facebook

30 iun. 2014 2 min

Farmacia din Facebook

Reading Time: 2 minute

Centrofarm este primul lant farmaceutic din Romania care isi deschide magazin pe Facebook, in cadrul unei aplicatii ce a fost dezvoltata de agentia Tuio.

Incepand cu luna iunie a acestui an, Tuio dezvolta campanii promotionale pentru Centrofarm, prin intermediul aplicatiei fBoutik, pe pagina de Facebook a Centrofarm.

Prima campanie promovata in aplicatie pana pe data de 19 iulie se adreseaza fanilor apei termale si, sub mesajul “Racoreste-ti tenul, potoleste-i setea”, le permite acestora sa achizitioneze produsul la un pret special, exclusiv in shop-ul de pe Facebook, Centrofarm Fan Shop.

“Avand o experienta deja confirmata in implementarea aplicatiei fBoutik, Tuio ne-a propus aceasta solutie creativa si eficienta prin care fanii se vor bucura de oferte in exclusivitate, in timp ce se relaxeaza si poarta conversatii cu prietenii pe Facebook”, a spus Oana Iftime, director de marketing, Centrofarm.

Aplicatia are la baza functionalitatea “Open Graph”, cu ajutorul careia orice interactiune in shop poate fi promovata vizbil, prin notificari aparute prietenilor din lista. Astfel, in newsfeed vor aparea actiuni precum “Andrei a cumparat produsul X din Centrofarm Fan Shop”.

“Ne asteptam la un grad ridicat de interactiune din partea fanilor in aplicatia Centrofarm Fan Shop si suntem convinsi ca rezultatul final va fi unul benefic pentru ambele parti, fanii urmand sa se bucure de oferte speciale, iar Centrofarm de promovare virala si vanzari”, a spus Ludwig Petre, Managing Director, Tuio.

Aplicatia propune o experienta completa de shopping, fara ca utilizatorii sa fie nevoiti sa paraseasca platforma Facebook. Pentru a achizitiona unul dintre produsele din aplicatie, fanii trebuie sa intre in tab-ul de shop disponibil pe pagina de Facebook Centrofarm. Inainte de a-si alege produsul preferat, acestia au optiunea de a naviga printre produsele din aplicatie, pentru a vizualiza mai multe detali despre oferte. Cu ajutorul unor setari speciale in aplicatie, utilizatorii pot alege sa impartaseasca cosul de cumparaturi cu prietenii din lista sau sa faca o surpriza, oferind cadou unul dintre produsele din aplicatie.

Toti clientii care cumpara produse din shop vor primi vouchere in valoare de 30 lei, pe care le vor putea folosi la achizitionarea unor produse din farmaciile Centrofarm.

Tuio este o agentie infiintata in 2011, ce dezvolta strategii de comunicare si campanii online care integreaza cele mai importante platforme de socializare.

Centrofarm detine in prezent 55 de farmacii, dintre care 34 in Bucuresti si 21 in tara. Mai mult de jumatate dintre acestea sunt pozitionate in centrele comerciale mari – un procent unic pe piata farmaceutica romaneasca. Farmaciile Centrofarm au adus in exclusivitate in Romania branduri cu renume international, precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), GoldNutrition, Purasana (suplimente alimentare) si Lytess (textile cosmetice). Pe langa produsele specifice oricarei farmacii, Centrofarm le ofera clientilor si cea mai variata gama de produse tehnico-medicale, textile cosmetice si echipamente medicale.

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: