Creativitate

Promenada Mall București și Mega Mall susțin moda sustenabilă și comunitatea artistică, în cadrul Romanian Design Week

Reading Time: 3 minute

Promenada Mall București și Mega Mall și-au unit forțele pentru a sprijini comunitatea artistică și stilul de viață sustenabil, prin intermediul parteneriatului cu Romanian Design Week, cel mai important eveniment multidisciplinar din România, dedicat designului și industriilor creative locale.

Astfel, cele două centre comerciale vor beneficia de spații de expunere în cadrul festivalului, care are loc în București, în perioada 24 mai – 2 iunie, în clădirea emblematică a fostului restaurant Cina. În același loc, va fi găzduit RDW Concept Store, un spațiu eclectic, creat special pentru o experiență de shopping neconvențională, susținut de Promenada Mall și Mega Mall.

Colaborarea în premieră cu Romanian Design Week (RDW) vine ca un pas firesc în direcția promovării sustenabilității în toate formele sale, precum și a proiectelor inovatoare din zona modei, artei și divertismentului, pe care atât Promenada, cât și Mega Mall le desfășoară în mod constant.

Colecție-capsulă de slow fashion, adusă de Promenada la RDW

Vizitatorii celei de a douăsprezecea ediții a Romanian Design Week vor avea ocazia să admire piesele primei colecții de haine din materiale reciclate lansată de Promenada Mall București alături de Velements, sub marca Electric Castle. Prin această colecție unică de slow fashion, centrul comercial își propune să promoveze sustenabilitatea în industria textilă și reutilizarea creativă.

Proiectul a prins contur în luna aprilie, cu ajutorul campaniei It’s not goodbye, it’s wear you later, dedicată colectării de haine uzate, donate într-un cutie specială amplasată în Promenada. Prin intermediul colectei, s-a strâns aproximativ o tonă de haine, care au fost ulterior preluate de Velements, unul dintre promotorii modei sustenabile în România, pentru a fi transformate, prin tehnici de reciclare și redesign, într-o colecție vestimentară de tip capsulă.

Toate fondurile obținute din vânzarea colecției la Electric Castle 2024 vor fi donate programelor de ajutorare a copiilor din medii defavorizate. Piesele vestimentare vor fi expuse la RDW, pe perioada desfășurării festivalul precum și în Promenada, în intervalul 28 mai – 3 iunie. Pentru a celebra parteneriatul cu RDW, Promenada Mall București oferă 50 de invitații la eveniment noilor utilizatori ai aplicației SPOT, care își fac cont între 24 și 31 mai.

Experiența imersivă marca Mega Mall, prin instalația Event Horizon

De asemenea, Mega Mall le pregătește participanților la Romanian Design Week (RDW) o experiență inedită în colaborare cu ISPACE, un spațiu imersiv care combină în mod inovator arta și tehnologia, oferind o experiență captivantă dedicată relaxării și divertismentului. ISPACE este singurul spațiu de acest tip din România situat într-un centru comercial și se află la nivelul 2 al Mega Mall.

În cadrul RDW, Mega Mall va prezenta instalația Event Horizon, care explorează natura enigmatică a găurilor negre din cosmos și întrebările din jurul acestora. Inițiativa face parte din proiectul-umbrelă Infinite Horizons, desfășurat la ISPACE în Mega Mall, care poate fi admirat integral în perioada 28 mai – 15 iunie. Conceptul Event își propune să reflecte natura imprevizibilă a unui teritoriu aflat la limita legilor fizicii.

Cu surprize în aplicația SPOT revine și Mega Mall, astfel încât utilizatorii care își fac cont în perioada 27 – 29 mai au șansa să primească 50 de bilete gratuite la Romanian Design Week. În plus, toți cei care vor participa pe baza acestor invitații vor avea acces în ISPACE pe toată durata evenimentului.

Romanian Design Week (RDW) este un festival anual multidisciplinar destinat industriilor creative și finanțat de Ministerul Culturii. Tema creativă a ediției din acest an este Unlock the City. Festivalul poate fi vizitat de luni până vineri, între 12:00 și 22:00, iar în weekend, între 10:00 și 22:00.

Biletele pentru RDW 2024 pot fi achiziționate de pe site-ul https://bilete.romaniandesignweek.ro.

Mai multe detalii despre campaniile derulate de Promenada Mall și Mega Mall pot fi găsite pe site-urile oficiale și paginile de social media ale centrelor comerciale.

Romanita Oprea

Recent Posts

The Underground Youth revine la București cu un nou album

Reading Time: 2 minute The Underground Youth revine la București

40 de minute ago

Comisia Europeană a aprobat vânzarea Alpha Bank către UniCredit

Comisia Europeană a aprobat miercuri, în temeiul regulamentului UE privind fuziunile, preluarea băncii româneşti Alpha Bank Romania S.A. de către…

44 de minute ago

Idei inspirate de proiecte culturale la Școala de Vară Culturadata, ediția 2024

Școala de Vară Culturadata „Managementul și marketingul proiectelor culturale” – Ediția a IV-a, organizată gratuit de Institutul Național pentru Cercetare…

55 de minute ago

Studiu Deloitte: consumatorii cheltuiesc cu aproape 30% mai mult decât anul trecut pentru servicii de streaming video la cerere

Cheltuielile medii lunare ale gospodăriilor cu platformele de streaming video la cerere (streaming video on demand - SVOD) au crescut…

o oră ago

Berarii României cer suport pentru agricultorii români

Ponderea materiilor prime agricole românești în producția locală de bere a scăzut la 50% în prezent, față de 70% în…

2 ore ago

50 Cent include Bucureștiul pe harta concertelor sale, pe 18 august la Romaero

50 Cent, artistul incontestabil al hiphop-ului internațional este capul de afiș al evenimentului Summer in the City care va avea…

2 ore ago