MarComm Stiri

Publicis Groupe Central & Eastern Europe completează oferta Power of One via Le Pont

7 dec. 2021 4 min

Publicis Groupe Central & Eastern Europe completează oferta Power of One via Le Pont

Reading Time: 4 minute

Publicis Groupe Central and Eastern Europe (CEE) duce mai departe modelul „Power of One” prin lansarea Le Pont, „podul” în limba franceză – o aluzie la moștenirea companiei. Prin Le Pont, clienții beneficiază de o conectivitate perfectă (prin intermediul unui singur contact) la serviciile și expertiza celor trei centre de excelență din CEE (create ca urmare a experienței regionale și globale), coordonate de o echipă de leadership consacrată.

Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe CEE, a declarat:

,,În ultimii ani, Publicis Groupe a pornit în călătoria „Power of One” la nivel global, evoluând odată cu business-ul. În urma transformării noastre de succes în modele locale ale „Power of One”, trecem la nivelul următor prin conectarea integrată a talentelor și experienței echipelor noastre din centrele de excelență existente în Polonia, Ungaria și Republica Cehă, cu expertiză în domeniile comerțului, conținutului și producției, datelor, tehnologiei și creativității. Le Pont vine cu o propunere și mai atractivă pentru clienții noștri și oferă acces nelimitat la talente, servicii, cunoștințe și tehnologie la o calitate de neegalat în piață. Totodată, vine și cu o eficientizare a costurilor pentru orice nevoie de business”.

Soluții digitale end-to-end

Le Pont este conceput în jurul nevoilor în continuă evoluție ale consumatorilor de astăzi, oferind clienților soluții end-to-end. Este orientat spre sprijinirea serviciilor de consultanță strategică și digitală, ducând înțelegerea consumatorului la nivelul următor. Le Pont utilizează cele mai recente instrumente, tehnologii și metodologii pentru a maximiza puterea datelor, generând insights reale și utile pe toate platformele.

Alimentat de creativitate dinamică și diversă, Le Pont permite ca aceste perspective să prindă viață în întregul ecosistem digital, concentrându-se pe implicarea consumatorilor, relevanță, scalabilitate și eficiență.

Conectat la întregul ecosistem

Cei 600 de experți Le Pont din întreaga regiune oferă expertiză atât în activitățile digitale de construcție, cât și de execuție ale brandului. Conectivitatea soluțiilor Le Pont înseamnă că toate activitățile vor fi întotdeauna conectate în întregul ecosistem pentru a asigura maximizarea experienței consumatorilor.

Design modular, soluție personalizată

Le Pont se bazează pe întreg know-how-ul Publicis Groupe CEE, inclusiv pe „Centrele de excelență” din Republica Cehă (CRM, date, tehnologie și dezvoltare), Ungaria (conținut, creativitate dinamică, diversă și disruptivă) și Polonia (comerț, producție). Fluid și modular, Le Pont oferă o soluție personalizată pentru nevoile de business ale clienților, care poate fi o propunere end-to-end sau o soluție concentrată pe un domeniu specific.

Acreditări consacrate

Cu expertiză globală & pan-regională și experiență de lucru cu branduri precum Beiersdorf, Daimler, Adidas, Barilla, JDE, JTI, Mondelez, Nestle, Visa, GSK, Sanofi, Mattel, Reckitt, Microsoft, LIDL, BP, P&G, Novartis, GSK, Telekom, Bacardi și Nokia, Le Pont are deja un istoric dovedit în ceea ce privește rezultatele atinse.

Leadership în business

Proiectul Le Pont va fi condus în comun de Helga Sasdi, director executiv al Publicis Groupe Ungaria, și Konrad Dorabialski, director de dezvoltare, comerț și producție al Publicis Groupe Polonia. Cei doi vor prelua noile responsabilități pe lângă rolurile lor actuale.

Tomas Lauko a continuat: ,,Helga și Konrad sunt amândoi lideri consacrați, care aduc cu ei o bogată experiență de lucru pe piețe regionale și globale, precum și în livrarea unor proiecte globale pentru clienții cheie ai Publicis Groupe. Cu un palmares solid, experiență internațională, o înțelegere fină a nevoilor actuale ale clienților și o cunoaștere profundă a activității noastre, Helga și Konrad aduc un mix unic de expertiză, experiență și intuiție necesare pentru a activa adevăratul potențial al ofertei Le Pont pentru clienții noștri din întreaga lume”.

Helga Sasdi, co-lider Le Pont, Publicis Groupe CEE, a declarat:

,,Le Pont vine ca o soluție pentru nevoile tuturor clienților de a promova excelența în sectorul digital – contribuția sa cuprinzătoare și strategică ne permite să împrumutăm din mentalitatea de startup care aduce rapiditate, transparență și oportunitate de co-creare atunci când lucrăm în modele hibride, formate din clienți și agenții. În ultimii nouă ani, operațiunile noastre din Ungaria s-au axat pe strategie și creare de conținut digital pentru clienți internaționali, precum P&G, iar modelul nostru s-a dovedit a fi eficient. Reunirea la scară largă a conținutului digital, a expertizei în comerț și a capacității de producție cu expertiza în date și tehnologie, va amplifica soluțiile pe care le putem oferi clienților noștri. Abia aștept să construiesc Le Pont împreună cu Konrad și să trasez un nou și interesant mod de lucru cu partenerii noștri clienți.”

Konrad Dorabialski, co-lider Le Pont, Publicis Groupe CEE, a completat:

,,Având în vedere presiunea mai mare ca niciodată la care sunt supuse companiile, Le Pont oferă o combinație puternică de agilitate și impact în zone esențiale pentru succes în zilele noastre. Combinația puternică dintre know-how-ul Ungariei și Cehiei în conținut, producție, comerț, date și tehnologie și experiența noastră de 15 ani în configurarea unor centre web, digitale și comerciale în Polonia, creează o conectivitate mai puternică și de impact. Astfel, ne permitem să explorăm noi teritorii ce acoperă nevoile clienților noștri în producție, web maintenance și comerț. Nu poate fi un partener mai bun decât Helga pentru această aventură, abia aștept să lucrez cu ea.”

Helga Sasdi

Helga este expertă în domeniul digital și un lider eficient, cu peste 20 de ani de experiență în corporații și agenții, în sectoare, precum FMCG, servicii medicale și telecom. Printre clienții ei la nivel regional sau global s-au numărat GSK, Novartis, Nokia, Deutsche Telekom, Bacardi și P&G. Performanțele ei în coordonarea și implementarea strategiilor digitale aduc un accent puternic digital care îmbunătățește rezultatele financiare ale companiilor la nivel regional și global. Helga are o vastă experiență internațională de lucru și de studiu în SUA, Marea Britanie, Finlanda, Olanda și Ungaria. În ultimii cinci ani, principalul ei obiectiv a fost schimbarea și testarea modului în care agențiile și clienții colaborează, pentru a crea echipe agile/hibride, formate din oameni din ambele părți, cu scopul de a obține KPI și rezultate stabilite de comun acord. Pentru aceasta, Helga împrumută din metodologia și mentalitatea de tip startup. Ea s-a alăturat Publicis Groupe ca lider de brand al Saatchi & Saatchi Ungaria în noiembrie 2017 și a fost promovată la rolul actual de director executiv al Publicis Groupe Ungaria în 2018.

Konrad Dorabialski

Cu o experiență de 17 ani în domeniul digital, Konrad a dezvoltat o înțelegere aprofundată a marketingului digital, comerțului și a managementului portofoliului IT, lucrând cu clienți globali din mai multe sectoare, inclusiv bunuri de larg consum (P&G, Reckitt, Unilever), farmaceutic (Alcon, GSK, Sanofi), frumusețe (L’Oreal, COTY, Beiersdorf), precum și altele (Barilla, JTI, BP, Daimler, Visa, Adidas, Essity, Samsung, B/S/H, Microsoft, Mattel). Experimentat în gestionarea ciclurilor de viață ale proiectelor și produselor de marketing digital, inclusiv în dezvoltarea de site-uri web pentru companii, inițiative E2E de comerț și platforme de soluții de business intelligence, Konrad a condus, de asemenea, dezvoltarea globală a site-urilor web și a conturilor de întreținere a conținutului pentru P&G; a condus activitatea globală de conținut e-commerce pentru Reckitt și COTY și a lansat departamentul de e-commerce Unilever în Polonia. Abil în a lucra la nivel internațional, Konrad a lucrat pe diverse proiecte internaționale în LATAM, Statele Unite, Asia de Sud-Est și Europa.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: