MarComm Marketing Publicitate Stiri

Publicis România, agenția cu cea mai înaltă performanță din regiune în Effie Global Index 2023

19 iun. 2023 2 min

Publicis România, agenția cu cea mai înaltă performanță din regiune în Effie Global Index 2023

Reading Time: 2 minute

Publicis România este în 2023 agenția din regiune cel mai bine clasată în Effie Global Index, regăsindu-se pe locul al 3-lea la nivel european și pe locul al 20-lea în lume.

De asemenea, după ce în 2022 a primit titlul de Agenția Anului la Effie Awards România, anul acesta, Publicis România a obținut o nouă performanță în cadrul aceleiași competiții, care a avut loc la finalul săptămânii trecute la Clubul Diplomaților – 24 de nominalizări și 13 trofee, cu opt campanii diferite, pentru nu mai puțin de şapte clienți: Carrefour, Kinder, ORANGE, Storia.ro, Raiffeisen Bank, Rețeaua de Sănătate REGINA MARIA, YOXO, în categoriile: Positive Change / Social Good, Marketing Disruptors, Telecomm, Seasonal Marketing, Data driven, Retail, Business to Business, Marketing Innovation, Medical Services & Healthcare Products.

Campaniile premiate sunt: Storia.ro, OLX, T.R.A.I / Reţeaua de Sănătate REGINA MARIA, #YOUARESTRONGERTHANYOUTHINK / Kinder, Ferrero România, UNMASK FEAR / Carrefour Romania, TOP 100 HITS / Orange România, INFINITE HOME / YOXO, Orange România, THE ECO MOVEMENT / Orange România, INSPIRED HOLIDAYS IN THE FASTEST NETWORK / Raiffeisen Bank, #GATADEBUSINESS.

„Succesul la Effie este determinat de mulți factori: înțelegerea pieței, a categoriei și a business-ului clientului, gândire strategică solidă, creativitate de top, setarea la timp și urmărirea obsesivă a KPI-ilor campaniei. Și multe altele, care se aplică nu în ultima săptămână înainte de deadline-ul de înscriere, ci pe tot parcursul relației dintre Agenție și Client.

De fapt, acesta este ingredientul (nu atât de) secret pe care vreau să-l menționez: Relația Agenție-Client. Nimic durabil și de succes nu se poate construi fară un fundament puternic între cele două echipe și vreau să mulțumesc fiecăruia dintre cei şapte clienți câștigători de anul acesta: Carrefour, Ferrero, OLX, Orange, Raiffeisen Bank, Regina Maria, Yoxo pentru PARTENERIATUL pe care îl construim și îl îmbogățim împreună în fiecare an.” – Cătălin Albu, Client Business Director Publicis România.

„1387 de decibeli plini de bucurie care au ajuns până la mine, la Sf. Gheorghe. Performanțele obținute sunt despre multă muncă și curaj puse în spatele unor branduri tari, de care avem grijă de ani de zile. Despre cât de mult ne place să facem inovație în marketing și să schimbam categorii. Despre parteneriate la care ținem mult și din care învățăm”. Raluca Kovacs, Head of Strategy – Publicis România

Effie Global Index identifică și clasează cele mai eficiente agenții, marketeri și branduri, analizând datele finalistelor și câștigătoarelor la peste 50 competiții la Effie Awards, din 125 de piețe, la nivel mondial.

EFFIE AWARDS România recompensează cele mai eficiente campanii de comunicare din țară, un tribut adus parteneriatului dintre clienți și agenții. Ediția EFFIE Awards România din acest an a celebrat 20 de ani de campanii transformate în benchmark-uri, iar procesul de jurizare a fost susținut de zeci de specialiști în marketing și comunicare.

Array

Articole pe aceeași temă: