Publicitate Stiri

Publicis semnează noua campanie Autovit

30 sept. 2019 3 min

Publicis semnează noua campanie Autovit

Reading Time: 3 minute

Noua campanie Autovit.ro este realizată de Publicis România și pornește de la insight-ul că mașina e a doua cea mai importanta achiziție, după casă, pentru români și pare să fie în continuare un simbol al statutului lor. Astfel, nevoia de a ști totul despre viitoarea achiziție e de înțeles atunci când investiția e așa de mare.

Autovit.ro înțelege această realitate și tocmai de aceea cere cele mai multe detalii vânzătorilor la postarea mașinii spre vânzare. Procesul este unul destul de anevoios pentru acesta, dar riscul rămâne de partea cumpărătorului. Pentru cumpărător nu este suficient să știe doar o parte din poveste, ci toată povestea mașinii, cu bune și cu rele, pentru a lua cea mai bună decizie de cumpărare.

Autovit.ro Astra Toata Toata povestea

”Ne-am propus să creștem încrederea cumpărătorilor de pe Autovit.ro, plecând de la teama acestora de a nu fi păcăliți, prezentă în procesul de achiziție. Ne-am bazat pe diferențiatorul pe care îl avem pe platforma noastră: atunci când vânzătorii urcă un anunț în site, cerem foarte multe detalii despre mașină, care se concretizează în peste 100 de filtre pe care cumpărătorii le pot folosi în căutarea mașinii. Publicis România ne-a cucerit încă din pitch cu ideea campaniei și memorabilitatea execuției”, Andreea Pușcoci, Brand Manager – Autovit.ro

Sunt la client toată ziua azi, mai bine vorbești cu Mihnea. Îți dă el toată, toată povestea. Merci! Romulus Petcan, Group Creative Director – Publicis

Cel mai mare site de anunțuri auto din România vine la tine cu un challenge – ce faci?

”Te amuzi pentru că liderul absolut de piață nu poate avea probleme reale? Not really. E 2019, spotlight-ul e pe cel care nu se ia mereu 110% în serios și își trezește target-ul din amorțeala rutinei. Autovit.ro ne-a dat cheile, iar noi le-am dat Toată, Toată Povestea. Am găsit în ei exact genul de partener care știe ce vrea, dar înțelege și nevoia de exprimare creativă liberă. Ca să vă faceți o idee, poți trece prin mii de brief-uri de la client până să ajungi să dai de un cuvânt precum „samsar”. La Autovit.ro, era chiar în al doilea paragraf. Mihnea Gheorghiță, Copywriter – Publicis

Campania cuprinde execuții dedicate și adaptate fiecarui tip de media în parte: online, TV, Radio, OOH.

Au spus povestea: Andreea Pușcoci – Brand Manager Autovit.ro, Mihnea Gheorghiță – Copywriter, Alex Deaconu – Art Director, Romulus Petcan – Group Creative Director, Gabriel Gherca – Group Creative Director, Daniel Stroe – Art Director, Cosmin Anghel – Digital Art Director, Miruna Baias – Strategic Planner, Sherin Arabo – Digital Art Director, Bianca Mihaela Bârsan – Digital Copywriter, Alexandra Caciur – Digital Experience Director, Roxana Niculae – Client Manager, Roxana Maria Bularca – Digital Client Manager, Anca Morega – Client Manager, Ema Ionescu – Client Director, Cătălin Albu – Head of Client Business Management, Camelia Efrimov – A/V Production Director, Liviu Efrimov – A/V Production Manager, Andrei Mîndru – Regizor, Saga Film – Casa de Producție.

La nivel internațional, OLX Group este prezent în 35 de țări și are peste 5.000 de angajați. Serviciile OLX Group sunt folosite lunar de peste 350 de milioane de persoane. În România, OLX Group deține și Autovit.ro, cea mai mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second-hand, și Storia.ro, platforma de anunţuri dedicat exclusiv segmentului imobiliar, lansat de OLX în luna august 2016. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: