BizRemote by certSIGN Companii Stiri

Mega Image stopează orice creșteri de prețuri pentru toate produsele

30 mart. 2020 2 min

Mega Image stopează orice creșteri de prețuri pentru toate produsele

Reading Time: 2 minute

Ca urmare a măsurilor critice din actuala situație socio-economică, care au dus la creșteri de prețuri la unele produse pe întreg lanțul de producție și de distribuție, Mega Image anunță noi acțiuni pentru a reduce prețurile la raft în această perioadă.

Astfel, au fost aplicate reduceri semnificative de prețuri la peste 1.000 de produse de bază, alimentare și nealimentare, din cele mai solicitate categorii în această perioadă, precum: lactate, ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, băuturi, produse de igienă și de curățenie. În același timp, au fost reduse prețurile și la peste 150 de legume și fructe, care reprezintă 75% din întreaga categorie.

Reducerile sunt deja în toate magazinele Mega Image și în online, pe site, unde pot fi verificate direct toate prețurile.

Mai mult, Mega Image se angajează ca în perioada următoare să nu opereze niciun fel de creșteri de preț la raft pentru toate produsele din portofoliul său, cel putin până la finalul lunii aprilie 2020. Este al doilea retailer, după Carrefour, care a anunțat o măsură silimară, despre care Biz a scris aici

„Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care întreg lanțul de producție și de aprovizionare a fost dezechilibrat din cauza măsurilor critice adoptate de către autoritățile relevante în contextul COVID-19. Toate acestea influențează dinamica prețurilor, prin urmare am decis să intervenim cu măsuri de urgență pentru a limita creșterea prețurilor produselor la raft, comercializate în magazinele noastre și pentru a echilibra prețurile în această perioadă. Toate aceste măsuri presupun un efort uriaș și investiții pe care le facem în acest context dificil, pentru a reduce cât mai mult impactul situației economice asupra clienților noștri. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluția evenimentelor și vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne un loc sigur pentru cumpărături și parte activă din comunitate,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

Atât  Mega Image, cât și furnizorii săi fac eforturi în această perioadă pentru a reduce impactul măsurilor luate de autorități în contextul COVID-19 asupra coșului de cumpărături. În același timp, termenele de plată către furnizori care au cea mai mare nevoie în această perioadă au fost reduse pentru a le susține efortul.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: