MarComm

Purcari Wineries realizează o campanie manifest pentru încurajarea românilor

Reading Time: 2 minute

Război, inflație, iminența unei crize economice, amenințarea lipsei gazelor și a energiei electrice. Viața de zi cu zi este, în acest final de 2022, o provocare pentru noi toți. Trăim vremuri grele dar acest lucru nu trebuie să ne descurajeze, ci să ne amintească faptul că, și din această încercare, vom ieși mai puternici.

Acesta este îndemnul noii campanii Château Purcari, menită să aducă un imbold pozitiv populației și speranța că orice obstacol poate fi depășit. Împreună.

Nu ne alegem vremurile în care trăim. Alegem dacă trăim sub ele. Sau deasupra lor.

Inspirată din însăși istoria Purcari, campania manifest vorbește despre vremurile controversate pe care le traversăm, dar pe care, împreună, le putem depăși. Este un îndemn pentru a nu ne lăsa copleșiți de griji, un mesaj social emoționant, de încurajare, prin care Purcari dorește să împărtășească tuturor că orice impas trebuie privit ca o provocare ce va fi depășită.

Campania se derulează sub forma unui spot video care folosește imagini ca metafore ale provocărilor cu care ne confruntăm în ultima perioadă. Fie că vorbim despre grija zilei de mâine și ce punem pe masă, despre situația incertă privind războiul din Ucraina sau despre iminența unei crize energetice, toate acestea se regăsesc transpuse în imagini grăitoare, însoțite de o coloană sonoră de excepție, semnată de Anda Călugăreanu, pe versurile lui Nicolae Labiș. 

„Noi, nu! Niciodată nu ne vom pierde credința! Acesta este sloganul care ne conduce. Nu ne vom lăsa influențați de lucrurile negative care se întâmplă în jurul nostru, vom lupta pentru binele tuturor și ne vom menține poziția fermă atât ca oameni, cât și ca brand, așa cum am făcut dintodeauna. Este datoria noastră să îi inspirăm pe oameni să depășească orice obstacole.

Campania pe care o pornim este un proiect de suflet pentru Purcari, în care lăsăm imaginile să vorbească în numele nostru. Ne-am dorit să surprindem prin ele întregul concept, am sumarizat frământările oamenilor din această perioadă precum insecuritatea națională, grija facturilor pe timpul iernii, perioada grea a pandemiei dar am încheiat prin ceea ce vrem să transmitem de fapt: speranță, putere, consecvență, încredere în forțele proprii și în faptul că binele va învinge. Întotdeauna!”, a declarat Victor Bostan, CEO Purcari Wineries Group.

Adevăratele valori nu se schimbă după vremuri. Purcari rămâne Purcari. Din 1827.

Despre Purcari

Cu o călătorie ce a început din anul 1827, presărată cu provocări specifice industriei și vremurilor, Vinăria Purcari a demarat această campanie inspirându-se chiar din propria istorie. La ora actuală, prin devotamentul față de brand și valorile sale, multă muncă și statornicie, vinăria a ajuns să fie cea mai premiată din Europa Centrală și de Est la Decanter London 2015-2021 și printre cele mai bine cotate pe Vivino, cu un scor mediu de 4,1, bazat pe un număr de peste 70.000 de recenzii.

În anul 2021 a devenit cea mai premiată vinărie din lume, ca număr de medalii la competițiile internaționale ale momentului. Vinăria Purcari face parte din Grupul Purcari Wineries care este listat la Bursa de Valori din București.

Romanita Oprea

Recent Posts

Peste 1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de protecție financiară din asigurări NN

NN România și ING Bank România au susținut peste 1 milion de clienți să beneficieze de protecție financiară prin soluțiile…

3 ore ago

Programul BCR de Paște: ce sucursale rămân deschise

Banca Comercială Română (BCR) anunță că de 1 mai 2024, precum și în perioada Sărbătorilor de Paște (3-6 mai), rămâne…

3 ore ago

Glovo: Ce deserturi au comandat românii în zilele de Paște 

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză privind cele mai comandate…

4 ore ago

Iberdrola părăsește România, după ce a vândut Eolica Dobrogea One către Premier Energy Group, pentru 88 mil. euro

Spaniolii de la Iberdrola au vândut compania Eolica Dobrogea One, producător de energie eoliană cu o capacitate de 80 MW,…

4 ore ago

TAROM va primi ajutor financiar din partea statului român în valoare de peste 95,3 mil. euro

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, va primi un ajutor financiar din partea statului român, în valoare de aproximativ…

4 ore ago

Extinderea startup-ului theCoRD vizează 10 țări până la finalul lui 2024

Startup-ul românesc theCoRD, care a lansat o soluție AI de team coaching estimează că, până la finalul anului, produsul său…

4 ore ago