MarComm Publicitate Stiri

Raluca Marin este noul Managing Director al Ogilvy România

7 iun. 2021 2 min

Raluca Marin este noul Managing Director al Ogilvy România

Reading Time: 2 minute

Ogilvy România a numit-o pe Raluca Marin în poziția de Managing Director, ca pas de continuitate în strategia de dezvoltare a business-ului Ogilvy pe piața locală.

Raluca are o experiență de peste 17 ani în publicitate, iar de 12 ani face parte din echipa Ogilvy România, ocupând poziția de Client Service Director din 2014.

Raluca Marin

Este unul dintre publicitarii care s-au format în perioadele în care această industrie cunoștea gloria, dar și presiunea și competiția acerbă. Și-a făcut „ucenicia „pe unele dintre cele mai complexe conturi, reușind să construiască o echipă puternică, responsabilă de campanii de succes, atât pentru branduri globale, căt și pentru business-uri locale.

Este important să existe “a big idea” și este important ca aceasta să vândă. Acesta este mindsetul în care m-am format în Ogilvy și care m-a inspirat în fiecare etapă a evoluției mele aici. Din noua poziție, mă voi implica în procesele de continuitate a strategiei de dezvoltare a business-ului Ogilvy pe piața locală, cu obiectivul ferm de a rămâne un partener de încredere pentru clienți. Am alături o echipă extraordinară și expertiza inovatoare și unică a rețelei globale pentru a putea implementa planul actual de creștere a organizației”, a declarat Raluca Marin, Managing Director, Ogilvy România.

De-a lungul carierei sale în Ogilvy, Raluca a avut un rol activ în dezvoltarea brandurilor clienților din România, precum și în setarea hub-urilor pentru clienți regionali, participând la definirea strategiei de comunicare pentru regiunea CEE. De asemenea, Raluca a jucat un rol esențial în procesul de integrare a tuturor expertizelor oferite de Ogilvy România clienților săi, cu scopul de a aduce valoare și eficiență, în egală măsură.

 Anul trecut a fost un test extrem pentru noi. Am reușit să păstrăm stabilitatea business-ului și, cel mai important, am reușit să ne păstrăm echipele si clienții și să livrăm rezultate extarordinare. Raluca a fost parte activă din acest proces și este, în mod clar, cea mai potrivită persoană să conducă Ogilvy în noua etapă a evoluției sale, cu determinarea, pasiunea, empatia și curiozitatea sa. Raluca va prelua o serie de responsabilităti prin care va sprijini obiectivul major al organizației de a deveni cea mai performantă platformă creativă și cel mai bun partener de creștere pentru clienți,” a spus Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth România.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: