Schimbare în pas cu vremurile

Schimbare în pas cu vremurile

1948. David Ogilvy punea bazele unei agenții care avea să revoluționeze o industrie care la vremea respectivă abia se năștea. 70 de ani mai târziu, parte din WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, Ogilvy se reinventează cu o nouă structură organizațională și o nouă identitate de brand.  Manuela Necula, CEO al Ogilvy România, vorbește despre schimbările anunțate

Pentru mine publicitatea este o meserie si un hobby

Pentru mine publicitatea este o meserie si un hobby

Ma trezesc la: 6.30. “Ritualul” preferat dimineata: Cafeaua de dimineata este unul dintre momente mele favorite. Cand sunt acasa o beau pe terasa apartamentului sau pe canapea in timp ce fac revista presei online, ce cuprinde de obicei principalale stiri economice si un parcurs rapid printre bloggerii mei favoriti. Cand sunt in calatorii de business sau leisure, imi face o

Dupa 20 de ani

Dupa 20 de ani

<p> <strong>In 2011 se implinesc doua decenii de la infiintarea primei agentii de publicitate din Romania postcomunista. Pentru industriile cu traditie, 20 de ani nu inseamna mare lucru. Pentru noi insa au fost 20 de ani fundamentali. Cu bune si rele, am crescut. Am ars etape si am galopat in incercarea nebuna de a recupera trecutul si de a tine