BizRemote by certSIGN Companii Stiri

Donații în valoare de peste 600.000 de euro din partea Unilever

12 mai 2020 < 1 min

Donații în valoare de peste 600.000 de euro din partea Unilever

Reading Time: < 1 minut

De la izbucnirea pandemiei, Unilever a făcut donații în România de aproximativ 630.000 de euro. ”În total, activitatea noastră pro bono se ridică acum la aproximativ 3 milioane de lei (630.000 de euro), prin donații de produse și achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă pentru Suceava, prin Crucea Roșie”, a anunțat James Simmons, Managing Director Unilever South Central Europe.

Compania și-a unit forțele cu partenerii săi din ONG-uri precum Crucea Roșie, Salvați Copiii, AjutorSpitale.ro, dar și cu instituțiile statului și antreprenori locali pentru a identifica alte acțiuni prin care poate sprijini comunitățile locale:

Unilever South Central Europe sprijină personalul medical aflat în prima linie prin furnizarea de fonduri pentru achiziționarea echipamentelor medicale necesare, precum și prin donații constând în produse de igienă și alimente persoanelor care au cea mai mare nevoie de ele în această perioadă.

Prin inițiative lansate de Crucea Roșie și AjutorSpitale.ro, dar și individual, compania a făcut donații de produse, printre care Domestos, Dove, Dero, Delikat, Hellmann’s, Lipton și altele, în valoare estimată de peste 1,26 milioane de lei (peste 260.000 euro).

De asemenea, compania a donat peste 240.000 de lei (echivalentul a 50.000 euro) către Salvați Copiii, pentru a ajuta copiii și familiile care trăiesc în condiții grele.

Săptămâna trecută, compania a anunțat că s-a alăturat campaniei 1 cm de fapte – Împreună în Linia Întâi, prin Crucea Roșie Suceava, pentru achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă. Pentru această achiziție, Unilever South Central Europe alături de divizia de înghețată din Suceava, reprezentată de brandul Betty Ice, contribuie cu peste 1,5 milioane de lei (echivalentul a 320.000 de euro).

Unilever este prezent în România prin 3 fabrici și un sediu central în București, de unde coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: