MarComm

Rareș Pivniceru, Commerce Lead Publicis Media

23 dec. 2021 2 min

Rareș Pivniceru, Commerce Lead Publicis Media

Reading Time: 2 minute

Cum România e în coada clasamentului în comerțul online din Europa, temele de marketing din această zonă nu sunt încă în prim-plan. Rareș Pivniceru, Commerce Lead la Publicis ­Media, și echipa lui încearcă să eleveze nivelul discuțiilor  din piață, aducând în acest fel beneficii tuturor jucătorilor.

Pilon de creștere

Divizia de Commerce e unul dintre pilonii pe care se construiește filosofia creșterii noastre imediate. Intenția e să evoluăm într-o „marketing agency” care contribuie la creșterea partenerilor prin adopta­rea ecommerce-ului în liniile lor de business și care îi susține cu servicii și tehnologii avansate la care noi avem acces prin poziția grupului la nivel global.

Evident, facem ce știm noi mai bine în continuare: creație și dezvoltare de conținut, media planning & buying, digital performance, la care adăugăm acum și un strat de tehnologie și servicii relaționate cu zona de commerce: digital shelf monitoring, e-competitive intelligen­ce, shoppable content, loyalty marketing, retail media.

Planuri mari de creștere

Suntem într-o poziție bună să susținem inițiativele de commerce prin portofoliul mare de parteneri la care avem acces prin agențiile grupului, companii care deja operează online, fie prin platforme direct-to-consumer, fie în co-op cu e-retail­-erii. Servindu-i, ne construim portofoliul de soluții și use case-uri.

Nu ne oprim aici, avem ambiții mari și cu dinamica secto­rului. ­E-commerce-ul fiind industria cu cea mai mare rată de creștere, avem oportunitatea să ne lărgim aria de operare și de expertiză.

Construirea viitorului

Evaluarea performanței produselor la e-retaileri, advertising în e-retailer websites și loyalty marketing sunt hot topics în piețele dezvoltate, din diverse perspective și rațiuni de business. România e în coada clasamentului în comerțul online din Europa, iar temele aces­tea sunt doar incipiente.

Scopul nostru imediat e ca eforturile pe care le direcționăm acum către parteneri, clienți și e-retaileri să eleveze discuțiile și să aducă în piața noastră instrumente și soluții adecvate și contemporane, de care toți jucătorii vor beneficia.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: